تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 15:12
کد خبر : 68702

آمادگی آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان برای دریافت نذورات عید قربان

آمادگی آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان برای دریافت نذورات عید قربان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان از آمادگی این موسسه خیریه برای دریافت نذورات در عید سعید قربان خبر داد. سید علی حسینی روز پنجشنبه درباره راه های ارایه نذورات در عید سعید قربان به آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان افزود: خیرین می توانند از طریق کد دستوری *۶۶۵۵ *۶*

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان از آمادگی این موسسه خیریه برای دریافت نذورات در عید سعید قربان خبر داد.

سید علی حسینی روز پنجشنبه درباره راه های ارایه نذورات در عید سعید قربان به آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان افزود: خیرین می توانند از طریق کد دستوری *۶۶۵۵ *۶* ۲۸۲۸۳۰۰ # یا پرداخت از طریق کارت به کارت شماره کارت نزد بانک رسالت ۵۰۴۱۷۲۷۰۷۰۷۰۷۰۶۰ نذورات عید قربان خود را به آسایشگاه معلولان و سالمندان استان ارایه دهند.

وی اظهار داشت: سفارش تلفنی از طریق شماره های ۳۳۵۵۴۹۹۵ و ۳۳۵۵۴۶۴۸ و حضور در آسایشگاه معلولان و سالمندان استان گیلان از دیگر راه های ارایه نذورات عید سعید قربان به این موسسه از سوی خیرین است.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان خاطر نشان کرد: با توجه به قرنطینه آسایشگاه از بهمن ماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو بازدیدها نیاز به مشارکت بیشتر مردم درباره تخصیص گوسفند قربانی و دیگر نذورات به این آسایشگاه بیش از پیش احساس می شود.

افزون بر ۴٠٠ نفر در آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان نگهداری می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.