تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1399 - 21:35
کد خبر : 68331

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی: امسال با کاهش ۱۷ درصدی اعتبارات مواجه هستیم

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی: امسال با کاهش ۱۷ درصدی اعتبارات مواجه هستیم

جارستان به نقل از شبستان؛ دنیامالی با بیان اینکه در سال جاری بودجه بر اساس جمعیت شهرستان ها تقسیم شده است گفت: امسال با کاهش حدود ۱۷ درصدی اعتبارات روبرو هستیم. «احمد دنیامالی» عصر امروز (شنبه،۴ مرداد) در جلسه کمیته برنامه ریزی انزلی اظهارکرد: امسال هزار میلیارد تومان اعتبار از محل هیئت اجرائی برای احداث

جارستان به نقل از شبستان؛ دنیامالی با بیان اینکه در سال جاری بودجه بر اساس جمعیت شهرستان ها تقسیم شده است گفت: امسال با کاهش حدود ۱۷ درصدی اعتبارات روبرو هستیم.

«احمد دنیامالی» عصر امروز (شنبه،۴ مرداد) در جلسه کمیته برنامه ریزی انزلی اظهارکرد: امسال هزار میلیارد تومان اعتبار از محل هیئت اجرائی برای احداث ۲ مدرسه و یک خانه عالم در انزلی اختصاص یافته است.

نماینده مردم انزلی در مجلس سهم هر یک‌ از ۱۶ شهرستان گیلان را ۲مدرسه و یک خانه عالم عنوان کرد و یاد آور شد: امیدواریم سهم خوبی از جذب اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام داشته باشیم.

وی سپس استقرار ادارات کل در انزلی را موهبتی برای این شهرستان دانست و متذکر شد: سازمان هایی مانند اداره کل بنادر و کشتیرانی که درآمد دارند و می توانند هزینه کنند در رفع برخی از مشکلات شهری راهگشا هستند.

دنیا مالی تحریم های ظالمانه ای که به ما تحمیل شده را واقعیت امروز کشور عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: کشور ما ۴۰ سال با این مسائل درگیر بوده و مردم با این شرایط زندگی کرده اند و خوشبختانه از معدود کشورهایی هستیم که مقروض نبوده و از لحاظ ذخایر ارزی رتبه ۱۷ جهان را داریم.

وی صندوق ذخیره ارزی که مستقیم زیر نظر مقام رهبری اداره می شود را یکی از برکات تدابیر ایشان عنوان کرد و یاد آور شد: امروز هرجا بخواهیم تعادلی ایجاد شود از محل صندوق ذخیره ارزی استفاده کنیم.

دنیا مالی تصریح ‌کرد: مجلس در ۷۰ درصد بودجه کشور هیچ نقشی ندارد و تنها ۳۰ درصد بودجه در صحن مجلس مطرح می شود به همین منظور باید از ظرفیت بخش های خصوصی و نیمه خصوصی بیشترین استفاده را ببریم.

گفتنی است، در پایان این جلسه میزان اعتبار پیشنهادی برای هریک از ادارات شهرستان بندرانزلی اعلام شد و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره تبلیغات اسلامی، هواشناسی و علوم پزشکی از تقسیم اعتبارات بی بهره ماندند و اعتبار اداره صنعت و معدن و تجارت انزلی نیز به دلیل عدم حضور ریاست این اداره در جلسه از لیست حذف شد.

لازم به ذکر است اداراتی که اسامی آنان در این لیست دیده نشده بود یک هفته مهلت دارند تا درخواست پیگیری خود را به فرمانداری انزلی ارائه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.