تاریخ انتشار : شنبه 28 تیر 1399 - 15:46
کد خبر : 67222

شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه رشت در مراحل پایانی رسیدگی است

شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه رشت در مراحل پایانی رسیدگی است

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب رشت از صدور رای پرونده کیفری مجتمع آدینه در آینده نزدیک خبر داد. مهرداد دارسرایی، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب رشت از صدور رای پرونده کیفری مجتمع آدینه در آینده نزدیک خبر داد و گفت:رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب رشت از صدور رای پرونده کیفری مجتمع آدینه در آینده نزدیک خبر داد.

مهرداد دارسرایی، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب رشت از صدور رای پرونده کیفری مجتمع آدینه در آینده نزدیک خبر داد و گفت:رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه رشت، در دادگاه کیفری ۲ رشت در مراحل پایانی رسیدگی بوده و هنوز برای آن رای صادر نشده است.

او افزود: جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات متهم این پرونده اواسط مرداد ماه برگزار خواهد شد که متعاقب آخرین جلسه رسیدگی، رای مقتضی و قانونی صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب رشت درباره پرونده‌های حقوقی مجتمع تجاری آدینه نیز تصرح کرد: پرونده‌های حقوقی با تقدیم دادخواست خواهان‌ها در دادگستری رشت در حال رسیدگی است که با طی مراحل قانونی، تصمیم نهایی پیرامون آن‌ها گرفته خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.