تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 14:45
کد خبر : 66930

نخستین آموزشگاه آزاد سوارکاری شمال غرب کشور در گیلان افتتاح شد

نخستین آموزشگاه آزاد سوارکاری شمال غرب کشور در گیلان افتتاح شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سوارکاری شمال غرب کشور “کاسپین” با سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز “چهارشنبه” با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گیلان افتتاح شد. محمد مهدی انتظام سرمایه گذار و

جارستان به نقل از ایرنا؛ نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سوارکاری شمال غرب کشور “کاسپین” با سرمایه گذاری بخش خصوصی امروز “چهارشنبه” با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گیلان افتتاح شد.

محمد مهدی انتظام سرمایه گذار و صاحب نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای سوارکاری شمال غرب کشور گفت: این آموزشگاه در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۵۰ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در پیربازار رشت به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه ۶ مربی حرفه ای در رشته صنعت پرورش اسب، دام و ماکیان در این آموزشگاه مشغول به فعالیت شدند، افزود: در این آموزشگاه ارایه آموزش های مقدماتی سوارکاری و نعل بندی اسب انجام می گیرد ضمن اینکه اینکه کارگر ماهر حرفه ای در این رشته تربیت داده می شود.

وی با بیان اینکه به مهارت آموزان حرفه سوارکاری و سایر آموزش ها در این صنعت گواهینامه بین المللی مهارت ارایه می شود، اظهار داشت: هم اکنون در این آموزشگاه هشت اسب نژاد کاسپین و نژادهای دیگر برای ارایه آموزش های سوارکاری و سایر موارد نگهداری می شود.

جلسه شورای مهارت استان گیلان امروز چهارشنبه در استانداری برگزار شد، افتتاح کارگاه صنایع دستی و خدمات تغذیه در رشته های رستوران داری، کافی شاپ و قنادی، افتتاح نخستین مرکز آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار گیلان، بهره برداری از نخستین آموزشگاه آزاد الکترونیکی “نوع ب” گیلان، جلسه با نمایندگان روسای مراکز، مربیان و آموزشگاه های آزاد و امضاء تفاهمنامه با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی از جمله برنامه های سفر ۲ روزه رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به این استان است.

گیلان دارای دو و نیم میلیون نفر جمعیت است .۲۰ مرکز آموزش دولتی و ۸۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای بخش خصوصی در استان گیلان فعال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.