تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 14:44
کد خبر : 66589

به بهانه سرمربیگری نظرمحمدی در رایکا این بار برایت آرزوی موفقیت نداریم علی چیلاورت!

به بهانه سرمربیگری نظرمحمدی در رایکا این بار برایت آرزوی موفقیت نداریم علی چیلاورت!

جارستان به نقل از حرف تازه؛ بهنیا ثابت رفتار: دنیای فوتبال دنیای عجیبی است. گاهی مجبور می شوی بین احساس و تصمیم گیری حرفه ای یکی را انتخاب کنی و حتی پا روی قلبت بگذاری. شاید نظرمحمدی این روزها در چنین شرایطی دست به انتخاب زد شاید قلبش شسته بود اما دلیلش هرچه بوده ما

جارستان به نقل از حرف تازه؛ بهنیا ثابت رفتار: دنیای فوتبال دنیای عجیبی است. گاهی مجبور می شوی بین احساس و تصمیم گیری حرفه ای یکی را انتخاب کنی و حتی پا روی قلبت بگذاری. شاید نظرمحمدی این روزها در چنین شرایطی دست به انتخاب زد شاید قلبش شسته بود اما دلیلش هرچه بوده ما مجبوریم بگوییم این بار برایت آرزوی موفقیت نداریم علی چیلاورت!
حتما بهتر از ما به خاطر دارد که فوتبال دوستان گیلانی در روزهای نه چندان دور، با چه شور و اشتیاقی او را با فریادهای «علی چیلاورت» تشویق می کردند. دروازه بان سالهای گذشته تیم های گیلانی خیلی زود در قامت یک سرمربی مطرح در فوتبال ایران ظاهر شد و با دو صعود پیاپی سپیدرود را طی دو سال از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر رساند. او رویای سالهای طولانی هواداران اصیل سپیدرود را به واقعیت تبدیل کرد و سرخپوشان رشتی را به سطح اول فوتبال کشور رساند.
حالا اما او دست به انتخابی خطرناک برای تیم های گیلانی زده است و هدایت تیمی را بر عهده گرفته که یکی از جدی ترین رقبای سپیدرود و ملوان و حتی داماش برای بقا در لیگ یک به شمار می رود؛ این تیم تیمی نیست جز رایکا نماینده بابل!
۲۸ هفته از آغاز مسابقات پشت سر گذاشته شده و تنها ۶ دیدار باقی مانده است. سپیدرود با ۲۷ امتیاز در رتبه هفدهم جدول هجده تیمی لیگ یک قرار دارد. ملوان هم حال و روز چندان خوشی ندارد و تنها ۲۸ امتیاز کسب کرده و پانزدهم است و داماشی که نیم فصل اول خوش درخشید این روزها یکی پس از دیگری می بازد و به سرعت به انتهای جدول نزدیک می شود. داماشی ها هم حالا با ۳۲ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند و خطر سقوط را احساس می کنند. در این شرایط علی چیلاورت رشتی ها برای بار دوم در این فصل هدایت رایکا را بر عهده گرفته است؛ تیمی که با ۲۷ امتیاز در رده شانزدهم است.
حالا یک مساله قطعی است. بی تردید فوتبال دوستان گیلانی نمی توانند از بقای تیم نظرمحمدی که به قیمت سقوط یک تیم گیلانی تمام می شود خوشحال باشند و به احتمال فراوان آرزویشان برای سقوط بین سپیدرود، ملوان، داماش و نظرمحمدی همان گزینه چهارم است!
نظرمحمدی به کار حرفه ای خود خواهد پرداخت و با تمام توان برای نجات رایکا تلاش خواهد کرد اما بازی باخت-باخت را برای خود آغاز کرده است. اگر رایکا سقوط کند نقطه سیاهی در کارنامه مربیگری او ثبت خواهد شد و اگر رایکا بماند و یکی از تیم های گیلانی سقوط کنند بی شک بخشی از هواداران او را نخواهند بخشید که در فاصله شش بازی به پایان فصل به بابل رفت تا حکم سقوط یک تیم گیلانی را امضا کند.
ای کاش علی چیلاورت به هر تیم غیرگیلانی به جز رایکا می رفت تا بتوانیم برای موفقیت او نیز خوشحال شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.