تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1399 - 20:23
کد خبر : 65768

قیمت سکه و طلا ۱۴ تیر در رشت / انفجار قیمتها و گوش سنگین مسئولین!

قیمت سکه و طلا ۱۴ تیر در رشت / انفجار قیمتها و گوش سنگین مسئولین!

جارستان به نقل از حرف تازه؛ قیمت سکه و طلا ۱۴ تیر در رشت اعلام شد که نشان دهنده ادامه روند افزایش افسارگسیخته قیمت ها است. در شرایطی که مسئولین دولتی هیچ راهکار و برنامه کارآمدی برای کنترل بازار ارائه نمی کنند خبرهای نگران کننده ای از افزایش قیمتها به گوش می رسد و با

جارستان به نقل از حرف تازه؛ قیمت سکه و طلا ۱۴ تیر در رشت اعلام شد که نشان دهنده ادامه روند افزایش افسارگسیخته قیمت ها است.

در شرایطی که مسئولین دولتی هیچ راهکار و برنامه کارآمدی برای کنترل بازار ارائه نمی کنند خبرهای نگران کننده ای از افزایش قیمتها به گوش می رسد و با وجود انتقادات وسیع اصحاب رسانه، ظاهرا گوش سنگین مسئولین حتی صدای انفجار قیمتها را نیز نمی شنود.
تحریریه این پایگاه خبری مطابق روال روزانه به اعلام قیمت های سکه و طلا از سوی اتحادیه می پردازد اما در روزهای اخیر گویا اوضاع بازار چنان آشفته است که برخی مخاطبین این رسانه حتی قیمت های سرسام آور اعلام شده را نیز نمی پذیرند و معتقدند همین قیمت ها نیز با آنچه در بازار به چشم می خورد کمی متفاوت است.
در این اوضاع آشفته مسئولین دولت، اوج ناتوانی خود را در تنظیم بازار نشان داده اند و طعم دلچسب میلیاردر شدن در سایه افزایش نجومی قیمتها، متاسفانه متقاضیان خرید سکه و دلار و … را بیش از گذشته کرده است. حالا دیگر روند افزایش قیمت ها نیز از هیچ قاعده ای پیروی نمی کند.
اوضاع نابسامان اقتصاد ایران این روزها بر کسی پوشیده نیست و بدیهی است سکوت در این زمینه و سرپوش گذاشتن بر واقعیت ها جز وخامت اوضاع نتیجه ای در پی ندارد. بنابراین انتظار می رود آن دسته از نمایندگان دلسوزی که دل در گرو رشد و سربلندی مملکت دارند به طور جدی به موضوعات اقتصادی ورود کنند و زمینه بهبود اوضاع معیشتی و ارتقای سطح رضایتمندی عمومی را فراهم نمایند.

اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد :
تمام سکه بهار آزادی ۹۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال + ۲ میلیون و۳۰۰ هزار ریال
نیم سکه بهار آزادی ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال + ۲ میلیون ریال
ربع سکه بهار آزادی۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال + یک میلیون و۷۰۰ هزار ریال
هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸ میلیون و۹۵۰ هزار ریال + ۱۸۰ هزار ریال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.