تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 تیر 1399 - 12:04
کد خبر : 65486

برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از مراسم تجمعی دوری شود

برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از مراسم تجمعی دوری شود

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت گفت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و در امان ماندن از این بیماری باید از مراسم تجمعی دوری شود. دکتر جلال برشان روز پنجشنبه اظهار داشت: مراسم عروسی و ختم باید با حداقل افراد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود. وی با

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت گفت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و در امان ماندن از این بیماری باید از مراسم تجمعی دوری شود.

دکتر جلال برشان روز پنجشنبه اظهار داشت: مراسم عروسی و ختم باید با حداقل افراد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی خاطرنشان کرد: در تجمعات به ویژه در مکان های سرپوشیده باید حتما از ماسک استفاده شود.

برشان بیان داشت: معضلی که اکنون داریم در ارتباط با ناقلان بی علامت هستند یعنی خیلی از نمونه هایی که می دهیم از بیماران بستری، کمتر تست کرونا آنان مثبت می شود اما کسانی که سرپایی به مراکز بهداشتی، بیمارستان ها یا مراکز نمونه گیری مراجعه می کنند بیشتر تست آنان مثبت می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت خاطر نشان کرد: لذا این نگرانی برای ما در بهداشت و درمان وجود دارد که خدای ناکرده اوج دوم بیماری در راه باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید همچنان دستورات بهداشتی را رعایت کنند، اضافه کرد: توصیه های بهداشتی و حفاظت فردی و تمام موارد مورد تاکید در اوج اول بیماری کرونا کماکان باید رعایت شود، هیچ چیزی تغییر نکرده و در صورت بی توجهی به توصیه ها ممکن است که شرایط قرمز شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رشت اظهار داشت: اکنون شهرستان رشت در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارد باید با همکاری همدیگر و رعایت توصیه های بهداشتی به وضعیت بهتری دست یابیم.

بر اساس آخرین آمار روز گذشته سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکنون، ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۰ هزار و ۹۵۸ نفر جانشان را از دست دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.