تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1399 - 13:20
کد خبر : 65122

مدیرکل ورزش گیلان: اعتبارات ورزشگاه تختی انزلی کشوری و عضدی رشت استانی است

مدیرکل ورزش گیلان: اعتبارات ورزشگاه تختی انزلی کشوری و عضدی رشت استانی است

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان گیلان گفت: بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از سوی وزارت ورزش واگذار شد اما اعتبارات بازسازی ورزشگاه عضدی رشت، استانی شد. مریم بخشی روز دوشنبه اظهار داشت: البته شرایط پروژه ورزشگاه عضدی رشت یک گام جلوتر از ورزشگاه تختی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل اداره ورزش وجوانان استان گیلان گفت: بازسازی ورزشگاه تختی بندرانزلی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از سوی وزارت ورزش واگذار شد اما اعتبارات بازسازی ورزشگاه عضدی رشت، استانی شد.

مریم بخشی روز دوشنبه اظهار داشت: البته شرایط پروژه ورزشگاه عضدی رشت یک گام جلوتر از ورزشگاه تختی انزلی می باشد چون ورزشگاه عضدی رشت جزء پروژه های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیست و اعتبارات آن نیز از محل استانی اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: طبق دسته بندی صورت گرفته از سازمان برنامه و بودجه کشور ، پروژه های ورزشی به دو بخش استانی و ملی تقسیم شده اند که بر این اساس، اعتبار ورزشگاه عضدی از بخش اعتبارات استانی و ورزشگاه تختی انزلی از محل اعتبارات کشوری تامین می شود و به همین دلیل پروژه ورزشگاه تختی انزلی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار شده است .

مدیرکل اداره ورزش وجوانان گیلان بیان کرد: همچنین پروژه ورزشگاه عضدی رشت در مرحله مشخص شدن پیمانکار قرار دارد و یک گام جلوتر از ورزشگاه بندرانزلی است و اعتبارات آن نیز از محل اعتبارات استانی تامین خواهد شد و امیدواریم که به زودی هر دو ورزشگاه بازسازی و آماده برگزاری مسابقات فوتبال شوند.

وی تصریح کرد: برای اداره ورزش گیلان تفاوتی ندارد که کدام ورزشگاه زودتر آماده خواهدشد چون همه شهرهای گیلان جزء استان ماست و برای ما تفاوتی بین رشت ، بندرانزلی و سایر شهرستان ها وجود ندارد و هیچ شهرستانی در اولویت ویژه از سوی این اداره قرار ندارد و انجام پروژه ها بنا به برنامه ریزی وزارت ورزش است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.