تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 11:23
کد خبر : 64131

دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در بندرکیاشهر کشف شد

دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در بندرکیاشهر کشف شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس اداره پارک ملی خشکی، دریایی بوجاق بندرکیاشهر از کشف و ضبط دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این بخش خبر داد. ابراهیم غلامی روز یکشنبه اظهار داشت: این سلاح های غیر مجاز با همکاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی بوجاق و ماموران نیروی انتظامی ، با

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس اداره پارک ملی خشکی، دریایی بوجاق بندرکیاشهر از کشف و ضبط دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این بخش خبر داد.

ابراهیم غلامی روز یکشنبه اظهار داشت: این سلاح های غیر مجاز با همکاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی بوجاق و ماموران نیروی انتظامی ، با حکم مقام قضایی از محل سکونت دو نفر از شکارچیان متخلف کشف شده است.

وی در ادامه نگهداری هرنوع سلاح غیر مجاز را ممنوع دانست و افزود: با هرگونه شکار و صید غیر مجاز در پارک ملی خشکی ، دریایی بوجاق بندرکیاشهر با جدیت برخورد قانونی می شود.

به گفته غلامی کنترل و پایش این پارک ملی از اولویت های مهم اداره حفاظت محیط زیست پارک ملی بوجاق بندرکیاشهر است.

پارک ملی بوجاق بخش بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه با سه هزار و ۴۳۳ هکتار وسعت نخستین پارک ملی خشکی و دریایی ثبت شده در ایران است و به عنوان یکی از جاذبه های گرشگری طبیعی همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد.

این پارک از شرق و جنوب به محدوده شهری بندرکیاشهر ، در مرکز شامل مصب رودخانه سفیدرود ، در غرب به رودخانه اوشمک و در شمال به دریای کاسپین محدود است و همه ساله میزبان بیش از ۲۵۰ گونه پرنده مهاجر است.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.