تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 - 15:19
کد خبر : 64011

تعویض ۲۲۸ دستگاه کنتور خراب در شهرستان تالش

تعویض ۲۲۸ دستگاه کنتور خراب در شهرستان تالش

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان تالش از تعویض ۲۲۸ دستگاه کنتور خراب در دو ماهه اول سال ۹۹ در این شهرستان خبر داد. محمد تقی اصلح نژاد سرپرست آبفای تالش در باره این خبر گفت: به منظور کاهش آب بدون درآمد

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان تالش از تعویض ۲۲۸ دستگاه کنتور خراب در دو ماهه اول سال ۹۹ در این شهرستان خبر داد.

محمد تقی اصلح نژاد سرپرست آبفای تالش در باره این خبر گفت: به منظور کاهش آب بدون درآمد و همچنین جلوگیری از هدررفت آب و استاندارد سازی انشعابات، تعداد ۲۲۸ دستگاه کنتور خراب به صورت امانی مورد تعویض قرار گرفت که ۱۷ دستگاه غیر خانگی و ۲۱۱ دستگاه کنتور خراب خانگی را شامل می شد.

وی با اشاره به هزینه بر بودن تعویض کنتور خراب تصریح کرد: به صفر رساندن کنتور های خراب از اولویت های اصلی این امور می باشد اما از آنجاییکه در هر دوره از قرائت کنتورها شاهد افزایش بر تعداد کنتور های خراب هستیم بنابراین کار تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی می باشد .

مدیر امور آبفای شهرستان تالش یادآور شد: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از هدر رفت بیش از اندازه آب جلوگیری می کند، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر به مشترکین محترم را نیز فراهم می نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.