تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 - 16:56
کد خبر : 63923

خطیب جمعه رشت: دولتمردان قیمت مسکن را کنترل و نظارت کنند

خطیب جمعه رشت: دولتمردان قیمت مسکن را کنترل و نظارت کنند

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بر لزوم تشدید نظارت بر قیمت هابه ویژه در بخش مسکن و اجاره بها تاکید کرد . آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: با فرار سیدن تابستان بسیاری از جا به جایی ها

جارستان به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بر لزوم تشدید نظارت بر قیمت هابه ویژه در بخش مسکن و اجاره بها تاکید کرد .

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت اظهار کرد: با فرار سیدن تابستان بسیاری از جا به جایی ها اتفاق می افتد که گرچه دولت تلاش می کند اما با توجه به افزیش قیمت ها باید اهتمام بیشتری در این زمینه داشت.

وی بابیان اینکه افزایش قیمت مسکن درد بزرگیست که امروز آحاد مختلف جامعه با آن روبرو هستند، افزود: باید در این راستا تلاش شود تا فشار بر مردم بویژه قشر ضعیف وارد نشود .

وی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت کشور برای غلبه به بیماری کرونا در دنیا نسبت به دیگر کشورهای جهان اشاره و بیان کرد: بواسطه رشد فکری مردم مان و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب توانستیم این بیماری را به خوبی کنترل کنیم.

آیت الله فلاحتی همچنین به تحریم های آمریکا علیه سوریه و چین اشاره و بیان کرد:همه این کارها بازیست است و این فرافکنی ها نتیجه ای نخواهد داشت .

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به خطرات فضای مجازی در کنار فرصت ها و مزایایش به ضرورت نظارت بیشتر بر شیوه استفاده فرزندان از آن تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.