تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 - 20:13
کد خبر : 63707

در سال ۹۸ صورت پذیرفت: تشکیل بیش از ۲۰۰ جلسه هیات تجدید نظر تشخیص مطالبات توسط تامین اجتماعی گیلان

در سال ۹۸ صورت پذیرفت: تشکیل بیش از ۲۰۰ جلسه هیات تجدید نظر تشخیص مطالبات توسط تامین اجتماعی گیلان

جارستان: در سال گذشته بیش از ۱۶۰۰ پرونده کارگاهی در هیأت تشخیص مطالبات تامین اجتماعی گیلان رسیدگی شد. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، در راستای تحقق ماده ۴۳ قانون این سازمان و بمنظور رعایت حقوق کارفرمایان، در سال ۱۳۹۸ تعداد ۲۱۳ جلسه هیأت تجدید نظر تشخیص مطالبات با

جارستان: در سال گذشته بیش از ۱۶۰۰ پرونده کارگاهی در هیأت تشخیص مطالبات تامین اجتماعی گیلان رسیدگی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، در راستای تحقق ماده ۴۳ قانون این سازمان و بمنظور رعایت حقوق کارفرمایان، در سال ۱۳۹۸ تعداد ۲۱۳ جلسه هیأت تجدید نظر تشخیص مطالبات با هدف رسیدگی به اعتراض های کارفرمایان به بدهی های ابلاغی ناشی از حق بیمه در تامین اجتماعی گیلان تشکیل و طی آن از مجموع ۱۷۹۴ پرونده ارجاعی تعداد ۱۶۴۶ فقره مورد رسیدگی قرار گرفت .

براساس این گزارش ۳۰ درصد پرونده های بررسی شده با تایید آراء هیات بدوی و ۶۳ درصد آنها با فسخ و تجدید محاسبه همراه بوده است .

شایان ذکر است بمنظور رعایت عدالت و صدور آراء دقیق ، برای تعداد ۱۰۷ پرونده که حدود ۷ درصد مجموع را شامل می گردد جهت بررسی بیشتر قرار صادر شد .

نمایندگان قوع قضائیه از دادگستری استان و نمایندگان کارفرمایی از اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی و اتاق اصناف گیلان از اعضاء این هیأت می باشند .

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار کارفرمای گیلانی افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکار می باشند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.