تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 12:29
کد خبر : 63330

گیلان در منطقه یک لیگ پومسه کشور قرار گرفت

گیلان در منطقه یک لیگ پومسه کشور قرار گرفت

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس هیات تکواندو گیلان گفت: مسابقات لیگ پومسه کشور قرعه کشی شد که گیلان در منطقه یک این رقابت ها قرار گرفت. محسن سترگی روز یکشنبه اظهار داشت: با اعلام فدراسیون تکواندو، رقابت‌های لیگ دسته یک پومسه همانند سال گذشته به صورت منطقه‌ای پیگیری خواهد شد که براین اساس، استان

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس هیات تکواندو گیلان گفت: مسابقات لیگ پومسه کشور قرعه کشی شد که گیلان در منطقه یک این رقابت ها قرار گرفت.

محسن سترگی روز یکشنبه اظهار داشت: با اعلام فدراسیون تکواندو، رقابت‌های لیگ دسته یک پومسه همانند سال گذشته به صورت منطقه‌ای پیگیری خواهد شد که براین اساس، استان ها در دو منطقه تقسیم شدند.

وی افزود: با توجه به تقسیم بندی انجام شده ، استان گیلان در رقابت های لیگ پومسه دسته اول کشور با استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، مازندران، گلستان ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی، سمنان ، تهران ، قم ، قزوین ، همدان ، مرکزی ، کردستان و البرز در منطقه یک قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین ثبت نام برای حضور در رقابت‌های پومسه تکواندو در لیگ های برتر و دسته یک، از امروز ۲۵ خردادماه آغاز و به مدت یک ماه نیز ادامه خواهد داشت و همچنین قرار است رقابت ها از مرداد ماه آغاز شود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است لیگ برتر طی هشت هفته به صورت رفت و برگشت و در سه بخش پومسه انفرادی استاندارد، انفرادی ابداعی و تیمی استاندارد و ابداعی برگزار شود.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: هدف ما حضور قدرتمند در لیگ های پومسه و همچنین لیگ های تکواندو در هر دو بخش بانوان و آقایان است و امیدواریم در رقابت های سال جاری نیز تکواندوکاران گیلانی در هر دو بخش بانوان و آقایان در رقابت های پومسه و مبارزه بدرخشند و مقام های ارزشمندی را کسب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.