تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 16:54
کد خبر : 63127

نفرات برگزیده ورزش در خانه گیلان معرفی شدند

نفرات برگزیده ورزش در خانه گیلان معرفی شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ نفرات برگزیده اولین دوره ورزش در خانه (پویش) گیلان از سوی اداره ورزش و جوانان این استان معرفی شد. مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه گفت: مسابقه “ورزش در خانه” همزمان با شیوع ویروس کرونا و تشویق مردم به انجام ورزش در منزل توسط این

جارستان به نقل از ایرنا؛ نفرات برگزیده اولین دوره ورزش در خانه (پویش) گیلان از سوی اداره ورزش و جوانان این استان معرفی شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه گفت: مسابقه “ورزش در خانه” همزمان با شیوع ویروس کرونا و تشویق مردم به انجام ورزش در منزل توسط این اداره انجام و در نهایت ۱۶ نفر برگزیده شدند.

مرتضی ورزلدوست افزود: با توجه به اعلام داوران ، آریانا دانش ، سروناز مسافری ، حمیرا برزگر ، کژال نصیری ، نگین اکبری ، مژگان حجت ، مژده حسین زاده و حسن رحمان زاده به عنوان نفرات برتر “ورزش در خانه” گیلان معرفی شدند.

وی ادامه داد: پانیذ بیدایی ، پاشا صادقی ، ملیکا شادمان ، شقایق معینی نژاد ، سعید رحمتی زاده ، نساء نوری ، مهسا سلیمانی و حسن عمویی دیگر برگزیدگان این پویش انتخاب شدند و به این برندگان جوایزی اهداء خواهد شد.

وی در خصوص نحوه شرکت در مسابقه ورزش در خانه بیان کرد: بیش از ۲۵۰ کلیپ علاقمندان و خانواده های ورزش دوست به روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان ارسال شد که این کلیپ ها در رشته های ورزشی مختلف همچون ایروبیک، ورزش های رزمی و غیره بود که بیشتر جنبه همگانی داشت.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: شکست ویروس کرونا با همت اجتماعی محقق خواهد شد چرا که ورزشکاران بهترین الگو برای پویش های مردمی به شمار می آیند و امیدواریم که با رعایت موازین بهداشتی به زودی شاهد از بین رفتن این ویروس در سطح کشور باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.