تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1395 - 17:30
کد خبر : 6296

۸۰ تبعه آذربایجان و گرجستان با گذر از مرز آستارا، عازم کربلا شدند

۸۰ تبعه آذربایجان و گرجستان با گذر از مرز آستارا، عازم کربلا شدند

جارستان-مدیر پایانه مرزی آستارا از عزیمت ۸۰ نفر از اتباع جمهوری آذربایجان و گرجستان از مرز زمینی این شهرستان به کربلای معلی خبر داد. جلال دیانسایی  گفت: همه ساله در ماه محرم، اعزام کاروان های خارجی از مرز زمینی آستارا به مرقد مطهر حضرت امام حسین (ع) انجام می شود. وی با اشاره به اینکه

جارستان-مدیر پایانه مرزی آستارا از عزیمت ۸۰ نفر از اتباع جمهوری آذربایجان و گرجستان از مرز زمینی این شهرستان به کربلای معلی خبر داد.

جلال دیانسایی  گفت: همه ساله در ماه محرم، اعزام کاروان های خارجی از مرز زمینی آستارا به مرقد مطهر حضرت امام حسین (ع) انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه در مهرماه سال جاری نیز زائران آذربایجان و گرجستان در قالب دو کاروان به کربلا اعزام شده بودند، افزود: این کاروان های زیارتی پس از حضور در آستان مقدس امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) آستارا و زیارت این بقعه متبرکه، راهی حرم های پاک و منور حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) شدند.
مدیر پایانه مرزی آستارا اظهار کرد: علاوه بر آنها در مهرماه جاری، ۴۰ نفر از اتباع جمهوری آذربایجان و گرجستان با گذر از مرز آستارا در قالب سه اتوبوس، راهی حرم های نورانی امام حسین (ع) و امام رضا (ع) شدند.
شهرستان بندر آستارا با ۸۶ هزار نفر جمعیت، در شمال غربی استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با تردد بیش از ۸۰۰ هزار مسافر داخلی و خارجی در سال، سومین مرز پرتردد کشور محسوب می شود.

 خبرنگار ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.