تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 - 10:51
کد خبر : 62842

کوچکی‌نژاد مطرح کرد؛ اولویت‌های وزارت اقتصاد مشخص و شفاف نیست

کوچکی‌نژاد مطرح کرد؛ اولویت‌های وزارت اقتصاد مشخص و شفاف نیست

جارستان: نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم معتقد است؛ اولویت‌های وزارت اقتصاد مشخص و شفاف نیست، رشد اقتصادی همچنان سیر نزولی دارد و این موضوع بیانگر آن است که گزارشات مسئولان در مجلس بیشتر کاغذی است. جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسات بررسی مسایل اقتصادی در صحن مجلس و ارائه گزارشات

جارستان: نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم معتقد است؛ اولویت‌های وزارت اقتصاد مشخص و شفاف نیست، رشد اقتصادی همچنان سیر نزولی دارد و این موضوع بیانگر آن است که گزارشات مسئولان در مجلس بیشتر کاغذی است.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسات بررسی مسایل اقتصادی در صحن مجلس و ارائه گزارشات مسئولان دولتی گفت: برگزاری این نوع جلسات در واقع ادامه همان روش غیرکاربردی جلسات در مجلس دهم است زیرا آن زمان هم مسئولان تنها گزارش‌هایی را ارائه می‌کردند و نتیجه‌ای حاصل نمی‌شد.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم ادامه داد: با وجود قرارگیری کشور در یک بحران وحشتناک اقتصادی و افزایش سریع قیمت‌ها، انتظار مردم از مسئولان و مجلس این است که اقدامات اساسی انجام دهند. به طور مثال با برگزاری یک جلسه غیرعلنی تمامی مشکلات و موانع به صورت شفاف مطرح و روش‌های حمایت از دهک‌های پایین جامعه بررسی شود.

وی با بیان اینکه گزارشات مسئولان دولتی درباره مسایل اقتصادی بیشتر کلیشه‌ای است، تاکید کرد: گویا بخشی از گزارشات این مسئولان همان نمودارهای آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه است که در صحن برای نمایندگان بیان می‌شود، اینکه شاخص بورس رشد کرده و اقدامات خاصی انجام شده را باید مردم بتوانند در بحث تولید و رشد اقتصادی ببینند بنابراین عملکرد اقتصادی در کشور مهم است.

کوچکی‌نژاد با تاکید براینکه اولویت‌های وزارت اقتصاد مشخص و شفاف نیست، اظهار کرد: رشد اقتصادی همچنان سیر نزولی دارد و این موضوع بیانگر آن است که گزارشات مسئولان در مجلس بیشتر کاغذی است و در عمل به آن توجهی نمی‌شود./

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.