تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1395 - 17:28
کد خبر : 6284

اولین دوره مسابقات تکواندو جام شاهین خزر در رودبار پایان یافت

اولین دوره مسابقات تکواندو جام شاهین خزر در رودبار پایان یافت

جارستان-اولین دوره مسابقات آزاد تکواندو جام شاهین خزر عصر دوشنبه در رودبار گیلان پایان یافت.  در این دوره از رقابت ها ، ۵۵ تکواندوکار از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در سالن ورزشی شهدای رودبار با هم به رقابت پرداختند. در این دوره از رقابت ها که به میزبانی باشگاه

جارستان-اولین دوره مسابقات آزاد تکواندو جام شاهین خزر عصر دوشنبه در رودبار گیلان پایان یافت.

 در این دوره از رقابت ها ، ۵۵ تکواندوکار از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در سالن ورزشی شهدای رودبار با هم به رقابت پرداختند.
در این دوره از رقابت ها که به میزبانی باشگاه شاهین خزر رستم آباد برگزار شد، تکواندوکاران در اوزان مختلف با هم به رقابت پرداختند .
در پایان این مسابقات ، پویا اخلاقی و سینا بزرگی هر دو از باشگاه شاهین خزر رستم آباد با غلبه برابر رقبای خود در اوزان مختلف ، عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
همچنین امیرحسین شکری از شفت به عنوان فنی ترین تکواندوکار و بهزاد غضنفرزاده نیز به عنوان برترین مربی مسابقات تکواندو جام شاهین خزر انتخاب شدند .
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر اوزان مختلف اولین دوره مسابقات تکواندو جام شاهین خزر ، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.

 ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.