تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 خرداد 1399 - 17:39
کد خبر : 62289

ماساژور سابق سپیدرود برای ۲۰ میلیون تومان لوگوی باشگاه را توقیف کرد

ماساژور سابق سپیدرود برای ۲۰ میلیون تومان لوگوی باشگاه را توقیف کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ علی بخشنده ماساژور سابق تیم فوتبال سپیدرود رشت برای وصول ۲۰ میلیون تومان مطالباتش به دادگاه شکایت و برای دریافت طلب هایش ، لوگوی این باشگاه را از طریق دادگاه توقیف کرد. رادنی دیدار روز پنجشنبه اظهار داشت: باید مطالبات افراد پرداخت شود اما شکایت به دادگاه و به فروش

جارستان به نقل از ایرنا؛ علی بخشنده ماساژور سابق تیم فوتبال سپیدرود رشت برای وصول ۲۰ میلیون تومان مطالباتش به دادگاه شکایت و برای دریافت طلب هایش ، لوگوی این باشگاه را از طریق دادگاه توقیف کرد.

رادنی دیدار روز پنجشنبه اظهار داشت: باید مطالبات افراد پرداخت شود اما شکایت به دادگاه و به فروش گذاشتن لوگوی باشگاه سپیدرود آن هم به خاطر طلب ۲۰ میلیون تومانی ، کاری غیراخلاقی و غیرمنصفانه است.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در این باره گفت: نحوه وصول مطالبات از طریق فروش لوگوی باشگاه کاری غیرمنصفانه و غیراخلاقی است.

وی افزود: مبلغ طلب علی بخشنده ماساژور سابق سپیدرود ، ۲۰ میلیون تومان است که حتی بخشی از آن را هم دریافت کرده و وی در زمان تن ‌زاده و علی کریمی در استخدام سپیدرود بود و بدون تردید در آن زمان و برای حضور در سپیدرود با سفارش و خواهش به تیم اضافه شد و از کنار این حضور نیز، اعتبار هم کسب کرد و این کار ماساژور سابق سپیدرود در فوتبال ما بی سابقه است.

وی ادامه داد: این فرد به جای اینکه به مراجع ذی‌صلاح فوتبال در خصوص عدم دریافت مطالبات خود شکایت کند، به دادگاه شکایت کرده که چنین کاری در فوتبال عرف نیست و قانون نانوشته‌ای وجود دارد که طلب فوتبالی را باید از طریق محاکم فوتبالی همانند کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی دریافت کند و اگر به دادگاه برود، دیگر حق فعالیت در فوتبال را نخواهد داشت و این فرد بدترین نوع نحوه دریافت مطالبات خود را انتخاب کرده و لوگوی باشگاه را توقیف کرده است.

وی بیان کرد: این نحوه‌ وصول مطالبات غیرمنصفانه و غیراخلاقی است و توقیف لوگوی باشگاه سپیدرود و به مزایده گذاشتن آن توهین به اعتبار و شعور باشگاه، هواداران، کادرفنی و بازیکنان سپیدورد رشت است و این در حالی است که لوگوی باشگاه سپیدرود رشت در مدت کوتاهی و در زمان حضور علی کریمی تغییر کرده بود و مشخص نیست که این فرد کدام لوگو را توقیف کرده و چرا باید چنین روش توهین آمیزی را برای گرفتن طلبش انتخاب کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: از طرف دیگر مشخص نیست که کارشناس نیز با چه مبنا و معیاری لوگوی باشگاه قدیمی و ریشه‌دار سپیدرود رشت با سابقه بیش از نیم قرن را، ۳۰ میلیون تومان قیمت‌ گذاری کرده و این در حالی است که چنین سابقه مشابهی وجود نداشته و با شرایط، این کارشناس چگونه چنین قیمت نازلی بر روی قدیمی ترین تیم گیلان گذاشته و این عدد را از کدام محاسبه بدست آورده است.

دیدار به میزان بدهی های باشگاه سپیدرود نیز اشاره و اضافه کرد: این باشگاه حدود ۶ الی ۷ میلیارد تومان بدهی از زمان حضور این تیم در لیگ دسته دوم تا به امروز دارد اما این نحوه‌ وصول مطالبات عجیب است و متاسفم که چنین افرادی زمانی در سپیدرود حضور داشتند.

وی یادآور شد: این در حالی است که هم اینک نیز افراد زیادی هستند که از باشگاه سپیدرود مطالبات چند صد میلیونی دارند ولی به دلیل تعصب به این تیم پرطرفدار و هوادارانش هرگز از این تیم شکایت نکردند و به طور حتم هرکسی باید حق و حقوق خود را دریافت کند اما نحوه دریافت آن بسیار مهم است و آرزوی همه مردم رشت این است که به عضویت سپیدرود در بیایند و متاسفم که چنین افرادی روزی در باشگاه محبوب ما حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: لوگوی باشگاه سپیدرود تنها بر روی پیراهن و سینه بازیکنان این تیم ارزش دارد و این لوگو توسط مرحوم غلامرضا صومی بنیانگذار سپیدرود و برادر وی احمد صومی طراحی شد و متعلق به باشگاه سپیدرود و هوادارانش است و فرد خاصی نمی‌تواند آن را تصاحب کند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد، باید روز ۳۰ خرداد ماه جاری در دیدار معوقه در رشت برابر تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت که به تیم هوادار تغییر نام یافته، به میدان برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.