تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 خرداد 1399 - 11:58
کد خبر : 62216

امام راحل ارزش های اسلامی را زنده کرد

امام راحل ارزش های اسلامی را زنده کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: امام خمینی (ره) با احیای عزت و شوکت اسلامی مسلمانان که توسط دشمنان اسلام و استعمارگران پایمال شده بود، آموزه های دینی و ارزش های اسلامی را زنده کرد. حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری روز چهارشنبه با تسلیت سالروز رحلت جانگداز

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: امام خمینی (ره) با احیای عزت و شوکت اسلامی مسلمانان که توسط دشمنان اسلام و استعمارگران پایمال شده بود، آموزه های دینی و ارزش های اسلامی را زنده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری روز چهارشنبه با تسلیت سالروز رحلت جانگداز امام راحل افزود: حضرت امام خمینی (ره) با رهبری خود نقش بسزایی در تقویت مقاومت اسلامی در دنیا و بیداری مسلمانان جهان داشت.

وی با بیان اینکه امام راحل پرچم مبارزه با طاغوتیان مستبد و استکبار جهانی را برافراشت، اظهار داشت: امام راحل دست خدا بر روی زمین بود تا با یاری رساندن به مبارزان انقلابی در اقصی نقاط جهان ، آزادی و آزادگی را برای آنان به ارمغان آورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به عشق مردم به امام راحل خاطر نشان کرد: حضور چند میلیونی مردم عزادار ایران در تشییع معمار کبیر انقلاب نمونه ای بی بدیل از عشق عمیق ملت به امام راحل است.

وی با بیان اینکه امام راحل به اسلام عزت بخشید بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) نور ایمان را در دل مسلمانان خواهان حقیقت روشن کرد و اثری عمیق و نجات بخش بر حیات معنوی انسان معاصر گذاشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تا آخرین لحظات عمر گرانبهای خود بزرگ پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و تا آخرین نفس از جمهوریت و اسلامیت نظام محافظت کرد.

امروز ۱۴ خرداد سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.