تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 خرداد 1399 - 13:10
کد خبر : 61681

۹۲ پروژه جهش تولید گیلان مصوب شد

۹۲ پروژه جهش تولید گیلان مصوب شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: از ۱۲۸ پروژه مصوب جهش تولید در استان ، ۹۲ پروژه مصوب شده است. کیوان محمدی روز پنجشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: ۸۰ درصد مصوبات ستاد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: از ۱۲۸ پروژه مصوب جهش تولید در استان ، ۹۲ پروژه مصوب شده است.

کیوان محمدی روز پنجشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: ۸۰ درصد مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گیلان در سال ۹۸ محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۸ پروژه و ۵۳ زیر پروژه اقتصاد مقاومتی در گیلان داشتیم افزود: در مجموع این پروژه ها از۸۳.۵ درصد پیشرفت برخوردارند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به تصویب ۴۱ پروژه اقتصاد مقاومتی برای استان گیلان در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح ها برای سه هزار و ۳۱۱ نفر در استان شغل ایجاد می شود.
محمدی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ توسط مقام معظم رهبری با نام «جهش تولید» و تشکیل دبیرخانه ستاد جهش تولید در سازمان خاطرنشان کرد: تعداد ۱۲۸ پروژه پیشنهادی جهش تولید گیلان به ستاد کشوری معرفی شد که در نهایت ۹۲ پروژه برای استان مصوب شد.
وی با یاداوری اینکه با افتتاح ۱۲۸ پروژه برای ۶ هزار و ۷۶۴ نفر شغل ایجاد می شود، خواستار بازنگری در سه طرح حذف شده استان در زمینه جهش تولید شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.