تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1399 - 10:34
کد خبر : 61414

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: خدمت در سازمانی با اهداف مقدس و عالی سعادتی میباشد که نصیب کارکنان تامین اجتماعی گردیده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان: خدمت در سازمانی با اهداف مقدس و عالی سعادتی میباشد که نصیب کارکنان تامین اجتماعی گردیده است

جارستان: مراسم معارفه سبحان باقری مطلق سرپرست جدید تامین اجتماعی شعبه سیاهکل برگزار شد.به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، آئین معارفه سبحان باقری مطلق سرپرست جدید تامین اجتماعی شعبه سیاهکل با حضور مدیرکل استان و مسئولین واحدهای مختلف این شعبه در آستانه عید سعید فطر برگزار شد. علی

جارستان: مراسم معارفه سبحان باقری مطلق سرپرست جدید تامین اجتماعی شعبه سیاهکل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، آئین معارفه سبحان باقری مطلق سرپرست جدید تامین اجتماعی شعبه سیاهکل با حضور مدیرکل استان و مسئولین واحدهای مختلف این شعبه در آستانه عید سعید فطر برگزار شد.

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این مراسم با بیان اینکه سعادتی نصیب پرسنل سازمان گردیده که در مجموعه ای مشغول به خدمت هستند که اهدافش عالی و مقدس است اظهار داشت : شکرگزاری این نعمت زمانی صورت میگیرد که خوب و دلسوزانه کار نمائیم.

ایشان افزود : مردم از ما خوشرویی و برخورد مناسب و سازمان و مسئولین ، تکریم مراجعان و ایجاد رضایتمندی را مطالبه مینمایند و با توجه به اقشار خاص در گروههای هدف ، اگر در دل مهربانی و نیت کمک به دیگران را پرورش دهیم و در عمل آنرا اجرا کنیم فرصت خدمت در تامین اجتماعی بهترین امکان برای دستیابی به رضایت الهی است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید با مردمداری و احترام به مراجعان ، در مسیر انجام وظایف گام برداریم و با دل و جان برای سازمان مایه بگذاریم خاطر نشان ساخت : رفتار خوب ، صداقت و سعه صدر از ویژگی های بارز نیروهای کارآمد است و شخصیت هر فرد منزلتی به مراتب بالاتر از پست تشکیلاتی او دارد.

علی حسین نژاد با تجلیل از متانت ، رفتار و عملکرد خانم صادقپور در مدت ۳۰ ماه ریاست شعبه سیاهکل ، اذعان داشت : ثمره و دستاورد این تلاش ، رضایتمندی فرماندار و مسئولین شهرستان و ابراز تمایلی که برای تداوم فعالیت ایشان در منطقه وجود داشت ، است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه قدرت یک مسئول از پرسنل او نشأت میگیرد افزود : کار شما بعنوان ارزنده ترین سرمایه سازمان سبب توانمندی مجموعه میگردد.

ایشان با تبریک موفقیتهای کسب شده در شعبه سیاهکل بویژه از منظر اجتماعی و نگاه مسئولین ، اظهار امیدواری نمود تا با همراهی و همکاری متقابل میان کارکنان و رئیس جدید در فضایی دوسویه ، این مسیر تداوم یابد.

حسین نژاد با تاکید بر وجود صمیمیت خاص در بین کارکنان شعب کوچک اذعان داشت باید به مثابه اعضای یک حانواده در جهت تحقق اهداف و برنامه ها تلاش نموده و گام برداریم.

معصومه صادقپور رئیس پیشین شعبه سیاهکل نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد صورت گرفته ، به رشد ۱۱ درصدی بیمه شدگان اجباری ، افزایش ۲۳ درصدی مستمری بگیران و افزایش ۱۲ درصدی کارگاههای فعال تحت پوشش اشاره نموده و از همراهی کارکنان سپاسگزاری نمود.

سبحان باقری مطلق رئیس جدید تامین اجتماعی سیاهکل نیز در این مراسم با بیان اینکه توسعه و تسهیل خدمات یکی از اهداف اصلی سازمان بوده و ارتباط مستقیمی با جلب رضایتمندی مخاطبان داراست افزود : شاخصهایی همچون ایفای مسئولیت اجتماعی ، تحقق شفافیت ، سه جانبه گرایی و مردمداری را اصول اولیه کار خود دانسته و امیدوارم با تکیه بر توانمندی همکاران با کار سخت و هدفمند بتوانم مسیر ریاست قبلی را ادامه دهم .

شایان ذکر است سبحان باقری با ۲۲ سال سابقه ، مسئولیت امور درآمد و اجرائیات در شعبه آستانه اشرفیه را در کارنامه خدمتی خود داشته و کارشناسی ارشد مدیریت میباشد.

خاطر نشان میسازد معصومه صادقپور ریاست پیشین این شعبه با حکم جدید بعنوان رئیس شعبه کلاچای منصوب گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.