تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1399 - 13:42
کد خبر : 61309

گیلان رتبه پنجم بهارانه کتاب کشور را کسب کرد

گیلان رتبه پنجم بهارانه کتاب کشور را کسب کرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: در طرح بهارانه ۹۹ رتبه پنجم فروش بر اساس تعداد کتاب و رتبه هفتم فروش بر اساس مبلغ از آن گیلان شد. فیروز فاضلی روز دوشنبه افزود: میزان فروش بهارانه کتاب گیلان در سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: در طرح بهارانه ۹۹ رتبه پنجم فروش بر اساس تعداد کتاب و رتبه هفتم فروش بر اساس مبلغ از آن گیلان شد.

فیروز فاضلی روز دوشنبه افزود: میزان فروش بهارانه کتاب گیلان در سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها ۱۸ هزار و ۱۸ نسخه به ارزش پنج میلیارد و۵۲۵ میلیون و ۷۰۱ هزار و پانصد ریال بوده است.
وی اظهار داشت: کتابفروشی کتاب فرازمند رشت نیز توانست با فروش هفت هزار و ۲۰۱ نسخه کتاب در صدر پرفروش‌ترین کتابفروشی طرح بهارانه کتاب ۹۹ بر اساس تعداد کتاب قرار گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر ادامه طرح های حمایتی کتاب گفت: جامعه و نسل جوان به اجرای اینگونه طرح ها نیاز دارد؛ بنابراین هزینه کردن در این زمینه سرمایه گذاری و اجرای آن ها بسیار ارزشمند است.
فاضلی با بیان اینکه با کتاب، تفکر در زندگی انسان همیشگی است، گفت: در همین راستا برگزاری طرح های حمایتی کتاب از اهمیت و ضرورت ویژه ای برخوردار است.

طرح بهارانه کتاب ۹۹ از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت در کشور اجرایی شد که ۲۱ کتابفروشی از گیلان در آن مشارکت داشتند که از این تعداد ۱۳ کتابفروشی در مرکز استان و هشت کتابفروشی در شهرستانها می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.