تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 19:03
کد خبر : 61223

افزایش ۷۱ درصد ورودی خودروها به گیلان

افزایش ۷۱ درصد ورودی خودروها به گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: آمار دریافتی از دستگاههای تردد شمار استان؛نشاندهنده افزایش ۷۱ درصد ورودی خودروها به استان طی سه روز گذشته نسبت به مدت مشابه هفته قبل است. فریبرز مرادی عصر شنبه در این مورد افزود: از ۳۱ اردیبهشت ماه تا پایان وقت

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: آمار دریافتی از دستگاههای تردد شمار استان؛نشاندهنده افزایش ۷۱ درصد ورودی خودروها به استان طی سه روز گذشته نسبت به مدت مشابه هفته قبل است.

فریبرز مرادی عصر شنبه در این مورد افزود: از ۳۱ اردیبهشت ماه تا پایان وقت دوم خرداد ؛ ۱۹۵ هزار و ۷۸۷دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که این میزان ورودی نسبت به هفته گذشته ۷۱ درصد افزایش در ورود داشته است.

وی بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین- رشت با تعداد ۱۰۹ هزار و ۴۱۹ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر- چابکسر با تعداد ۴۶ هزارو ۶۷۶ دستگاه وسیله نقلیه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: طی مدت یاد شده؛ ۱۲۶ هزار و ۶۵۹دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این میزان خروجی نشان دهنده افزایش هشت درصدی می باشد.

مرادی اضافه کرد: بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر- رامسر با تعداد ۴۵ هزار و ۴۹۳ وسیله نقلیه بوده است.

شش محور اصلی آزادراه لوشان – قزوین، جاده قدیم لوشان – قزوین، منجیل – طارم ، چابکسر – رامسر، آستارا – اردبیل و خلخال – اسالم محورهای ورودی و خروجی استان گیلان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.