تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 خرداد 1399 - 11:05
کد خبر : 61035

آزادی۳۰ زندانی جرائم غیرعمد گیلان در ماه رمضان

آزادی۳۰ زندانی جرائم غیرعمد گیلان در ماه رمضان

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس ستاد دیه گیلان با بیان اینکه ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان در ماه رمضان امسال به آغوش خانواده هایشان بازگشتند، گفت: سه میلیارد تومان از بدهی هفت میلیارد تومانی این زندانیان را شاکیان بخشیدند. علیرضا یزدانی از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گیلان خبر داد و اظهار کرد:

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس ستاد دیه گیلان با بیان اینکه ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان در ماه رمضان امسال به آغوش خانواده هایشان بازگشتند، گفت: سه میلیارد تومان از بدهی هفت میلیارد تومانی این زندانیان را شاکیان بخشیدند.

علیرضا یزدانی از آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گیلان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد استان گیلان با هفت میلیارد تومان دیه، جریمه و بدهی از زندان ها آزاد شدند.

وی افزود: سه میلیارد تومان از بدهی هفت میلیارد تومانی این زندانیان را شاکیان بخشیدند، یک میلیارد تومان با کمک خیران و ستاد دیه گیلان تامین و سه میلیارد تومان مابقی با حکم مراجع قضایی و پذیرش تقاضای اعسار زندانیان تقسیط شد.

رئیس ستاد دیه گیلان با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در گیلان برگزار نمی شود، اضافه کرد: زکات فطریه گیلانیان برای تامین بخشی از بدهی زندانیان جرایم غیرعمئ به عنوان دومین استان بعد از تهران به صورت غیرحضوری جمع آوری می شود.

یزدانی با اشاره به اینکه ماه رمضان امسال، برای ۴۰۰۰ خیر شهرستان رشت دعوت نامه ها جمع آوری کمک فرستاده شده است، گفت: خیران استان تاکنون ۳۶۳ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.

وی از آزادی ۴۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: این زندانیان ۱۷۵ میلیارد تومان دیه، جریمه و بدهی داشتند که از این مبلغ ۶۳ میلیارد تومان را شاکیان بخشیدند، ۱۱ میلیارد تومان را خیران و ستاد دیه استان فراهم آورد، ۷۱۸ میلیون تومان را خانواده زندانیان تامین کردند و ۱۰۰ میلیون تومان باقی مانده را مراجع قضایی تقسیط کردند.

این مقام مسئول از خیران گیلانی خواست کمک های خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۴۵۱۶۱۷۰۶ بانک ملی و ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ بانک تجارت و کارت بانکی به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ ستاد دیه گیلان واریز کنند.

رئیس ستاد دیه گیلان، با تاکید بر مهمترین وظیفه و رسالت ستاد دیه در زمینه پیشگیری، اضافه کرد: همه کسانی که در جامعه دارای مسئولیت هستند باید همت کرده تا بتوانیم با فرهنگ سازی و تبلیغات مناسب جهت آگاه سازی مردم را در زمینه جرایم غیرعمد فراهم آورده و باعث جلوگیری از ورود ناخواسته این دست از انسان ها به زندان شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.