تاریخ انتشار : سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 - 22:14
کد خبر : 60870

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: طرح شناسایی مدیران آینده، الگویی نوین از عدالت عملی و استقرار شایسته سالاری است

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: طرح شناسایی مدیران آینده، الگویی نوین از عدالت عملی و استقرار شایسته سالاری است

جارستان: حسب برنامه ریزی های صورت گرفته دومین آزمون طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی در دستور کار قرار دارد . مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با قدردانی ازدکتر سالاری مدیرعامل این سازمان و معاونت اموراستانها و کانون ارزیابی این حوزه ، اذعان داشت : اجرای طرح شناسایی مدیران آینده ، بارقه امید و دلگرمی

جارستان: حسب برنامه ریزی های صورت گرفته دومین آزمون طرح شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی در دستور کار قرار دارد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با قدردانی ازدکتر سالاری مدیرعامل این سازمان و معاونت اموراستانها و کانون ارزیابی این حوزه ، اذعان داشت : اجرای طرح شناسایی مدیران آینده ، بارقه امید و دلگرمی بیشتر و اعتماد مضاعف دربین کارکنان بویژه نسل جوان را ایجاد و بستری برای عدالت بیشتر و انتصابات با محوریت شایستگی های مطلق در قالبی نوین را فراهم نموده است .

ایشان با اشاره به اینکه در اولین آزمون این طرح در ۲۷ دیماه سال ۹۸ بیش از۶۰۰۰ نفر از داوطلبان در مجموعه سازمان تامین اجتماعی ثبت نام و شرکت نمودند از برنامه ریزی برای برگزاری دومین آزمون این طرح در شهریورماه امسال خبر داده و افزود : نتایج آزمون سال قبل در انتصابات فعلی ما که بدنبال بازنشستگی های پایان سال ۹۸ در دستور کار میباشد محوریت اصلی را داشته و این مهم سبب انسجام و فرایندی مدون و قوام یافته گردیده است .

علی حسین نژاد با بیان اینکه تغییرات ساختار تشکیلاتی سازمان و بازنشستگی ۵ رئیس شعبه و جمعی از مسئولین واحدها ، موجی از انتصابات درروزهای آینده را در سطح تامین اجتماعی استان در پیش خواهد داشت اذعان نمود : شفافیت گزینش ها ، روانسازی فرایند و تکیه بر رویکرد علمی حاصل از نتایج آزمون از مهمترین آثار اجرای طرح شناسایی مدیران آینده در تامین اجتماعی است .

ایشان با اشاره به اینکه درحال حاضر ترکیب تیم مدیریتی تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه ای متشکل از مدیرکل ، معاونین ، ۲۸ رئیس شعبه و حدود ۲۰ رئیس اداره و کارشناس ارشد تخصصی میباشد ازانتصابات جدید طی روزهای آینده در این حوزه خبر داد .

شایان ذکر است حسین نژاد مدیرکل جدید تامین اجتماعی گیلان ، خود ، بدنبال انتصاب جمیل حق پرست بعنوان معاون برنامه ریزی ، مالی و پشتیبانی این سازمان در ۲۰ فروردین سالجاری و بر اساس فرایند طرح شناسایی مدیران آینده به این سمت منصوب گردید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.