تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 19:53
کد خبر : 60703

تداوم پذیرش بیماران کرونایی در تعدادی از بیمارستان های گیلان

تداوم پذیرش بیماران کرونایی در تعدادی از بیمارستان های گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: بیماران کرونایی و مشکوک همچنان در برخی از بیمارستان های استان با شرایط خاص پذیرش می شوند. دکتر محمدرضا نقی پور روز دوشنبه افزود: با این حال در شرایط کنونی بیمارستان رازی مرکز آموزشی، درمانی خاص پذیرش بیماران کرونایی در

جارستان به نقل از ایرنا؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: بیماران کرونایی و مشکوک همچنان در برخی از بیمارستان های استان با شرایط خاص پذیرش می شوند.

دکتر محمدرضا نقی پور روز دوشنبه افزود: با این حال در شرایط کنونی بیمارستان رازی مرکز آموزشی، درمانی خاص پذیرش بیماران کرونایی در رشت است، ضمن اینکه در برخی از بیمارستان های شهرستان ها و نیز مراکز درمانی خصوصی این بیماران پذیرش می شوند.

تنها متخصص بیماری های ایپدمی در گیلان درباره وضعیت بیماری کرونا در گیلان اظهار داشت: در حال حاضر از نظر بیماری به شرایط ثبات رسیده ایم و بیماری تحت کنترل است اما مردم همچنان باید به توصیه ها توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به سفید شدن دو شهرستان رضوانشهر و سیاهکل در گیلان خاطر نشان کرد: تمام هشدارها و توصیه ها در ارتباط با پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شامل رعایت حفاظت فردی، فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند باید به طور جدی در همه شهرستان های استان مورد توجه و مبنای عمل قرار گیرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیان داشت: شستن مرتب دست ها، استفاده از ماسک در تجمع ها و رعایت فاصله ۱.۵ متر از جمله موارد مهم در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است و باید مردم برای حفظ سلامت خود و اطرافیان بدان عمل کنند.

گیلان دومین استان درگیر در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور بود.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت و درمان از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور تا “روز گذشته” ۱۲۰ هزار و ۱۹۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۶ هزار و ۹۸۸ نفر جان خود را از دست داده اند، ۹۴ هزار و ۴۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور بهبودیافته و ترخیص شده اند.

همچنین ۲۷۰۵ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.