تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 0:01
کد خبر : 60609

تخریب کوره‌های زغال و جمع‌آوری تورهای غیرمجاز ماهیگیری در آستارا

تخریب کوره‌های زغال و جمع‌آوری تورهای غیرمجاز ماهیگیری در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا چهار کوره تولید زغال را در جنگل‌ها تخریب و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، ۱۹۰ تور غیرمجاز ماهیگیری را از رودخانه‌ها و ساحل خزر جمع‌آوری کردند. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا عصر یکشنبه در این اداره گفت: امروز نیروهای منابع

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا چهار کوره تولید زغال را در جنگل‌ها تخریب و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان، ۱۹۰ تور غیرمجاز ماهیگیری را از رودخانه‌ها و ساحل خزر جمع‌آوری کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا عصر یکشنبه در این اداره گفت: امروز نیروهای منابع طبیعی کوره های زغال را در اراضی جنگلی بخش لوندویل و دهستان بهارستان تخریب و یک متهم را به دادگاه معرفی کردند.

نسرین غزنوی افزود: آستارا ۴۰ هزار هکتار اراضی جنگلی دارد و متخلفان با ساخت کوره های زغال در جنگل ها، علاوه بر از بین بردن درختان، به محیط زیست لطمه می زنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آستارا هم از جمع آوری ۱۹۰ رشته تور غیرمجاز ماهیگیری از دریا و دهانه رودخانه های مرداب، خواجه کری و سیبلی خبر داد.

مصطفی فلاح گفت: صید ماهی ها با توجه به فصل تخم ریزی آنها ممنوع است و تورها امروز با حکم قضایی جمع آوری شد و صاحبان آنها شناسایی شده اند و به دادگاه معرفی خواهند شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، پنج رشته رودخانه دائمی و ۱۸ و نیم کیلومتر ساحل دریای خزر در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.