تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 21:37
کد خبر : 60462

منتخب مردم تالش: وضعیت طرح‌های نیمه‌تمام به مسئولان کشوری اعلام شد

منتخب مردم تالش: وضعیت طرح‌های نیمه‌تمام به مسئولان کشوری اعلام شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی در اولویت امور است و در این خصوص با تعدادی از مسئولان کشوری، درباره وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان‌ها و ضرورت تکمیل آنها رایزنی شده‌است. حسن محمدیاری روز شنبه در بازدید از پل در

جارستان به نقل از ایرنا؛ منتخب مردم تالش، رضوانشهر و ماسال برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی در اولویت امور است و در این خصوص با تعدادی از مسئولان کشوری، درباره وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان‌ها و ضرورت تکمیل آنها رایزنی شده‌است.

حسن محمدیاری روز شنبه در بازدید از پل در حال بازسازی خرجگیل در مسیر تالش به آستارا اظهار کرد: در جلسه ای که به تازگی با برخی مسئولان از جمله دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در تهران داشتم، مقرر شد با توجه به وسعت حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال حمایت و توجه ویژه برای تکمیل طرح های عمرانی این شهرستان ها صورت گیرد.

وی افزود: ساخت پل و راه در توسعه و پیشرفت شهرها اهمیت ویژه ای دارد و دستگاه های متولی باید تا حصول نتیجه برای تکمیل طرح ها اقدام کنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در بازدید از عملیات بازسازی پل مرکز اسالم نیز بر نظارت مستمر و پیگیری تکمیل این طرح تاکید کرد.

بارندگی ها و طغیان رودخانه ها در سال گذشته در تالش باعث شکست و تخریب چند پل و سازه عمرانی در این شهرستان شده بود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و به همراه شهرستان های رضوانشهر و ماسال، از یک کرسی یا نماینده در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.