تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 14:32
کد خبر : 60078

اصلاح ۵۰۰ انشعاب و حذف ۷ کیلومتر شبکه فرسوده قدیمی شهرستان تالش تاپایان سال

اصلاح ۵۰۰ انشعاب و حذف ۷ کیلومتر شبکه فرسوده قدیمی شهرستان تالش تاپایان سال

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تالش از اصلاح شبکه توزیع آب منطقه سید رضی این شهرستان خبر داد. اصلح نژاد سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان تالش با اعلام این خبر گفت: با هدف حذف شبکه های فرسوده آب وکاهش

جارستان: به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان گیلان، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تالش از اصلاح شبکه توزیع آب منطقه سید رضی این شهرستان خبر داد.

اصلح نژاد سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان تالش با اعلام این خبر گفت: با هدف حذف شبکه های فرسوده آب وکاهش هدر رفت و همچنین مدیریت مصرف، این امور نسبت به اصلاح قسمتی از شبکه قدیمی شهر تالش در منطقه سید رضی به طول ۴۲۰۰ متر اقدام کرد.
وی تصریح کرد: در این پروژه ۴۲۰۰ متر از شبکه آب شهری، در اقطار ۶۳ و ۹۰ و ۱۱۰ میلیمتر لوله پلی اتیلن، اصلاح شد.
اصلح نژاد هزینه ی انجام عملیات فوق را بالغ بر ۳۶۰۰ میلیون ریال و از محل درآمد های تبصره ۳ عنوان کرد و افزود: با توجه به اصلاح شبکه، برای بازسازی انشعابات نیز برنامه ریزی انجام شده و امید است در سال جاری تعداد ۵۰۰ فقره انشعاب را بازسازی و ۷ کیلومتر از شبکه فرسوده قدیمی را از مدار خارج کنیم تا مشترکین بتوانند از فشار آب مطلوب بهره مند شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.