تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 16:34
کد خبر : 59575

آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در گیلان

آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ سخنگوی رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در گیلان گفت: در اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی از امروز شنبه همزمان سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در این استان آغاز شد. حجت الاسلام ولی الله عادلی عصر روز شنبه

جارستان به نقل از ایرنا؛ سخنگوی رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در گیلان گفت: در اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی از امروز شنبه همزمان سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در این استان آغاز شد.

حجت الاسلام ولی الله عادلی عصر روز شنبه در این مورد افزود : مجموع ارزش این بسته های معیشتی ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که توزیع آن از امروز بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان انجام شده، اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه در گیلان در عید سعید فطر انجام می شود.

سخنگوی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان گیلان خاطر نشان کرد: در مجموع در اجرای رزمایش مواسات و همدلی، ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می شود.

رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در راستای پیشنهاد مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایشی به منظور کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در کشور به اجرا درآمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.