تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 - 17:16
کد خبر : 59197

رئیس آموزش و پرورش کومله: ۲۰ درصد دانش‌آموزان کومله نتوانستند در شبکه «شاد» عضو شوند

رئیس آموزش و پرورش کومله: ۲۰ درصد دانش‌آموزان کومله نتوانستند در شبکه «شاد» عضو شوند

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس اداره آموزش و پرورش کومله گفت: ۲۰ درصد دانش‌آموزان ما به علت‌های مختلف هنور نتوانستند در شبکه شاد عضو شوند البته اغلب این دانش‌آموزان در مدارسی تحصیل می‌کنند که کمتر از ۱۰ دانش‌آموز دارند. عبدالحسین کریمی در جلسه تجلیل از مقام معلم، ضمن قدردانی از تلاش و زحمت معلمان

جارستان به نقل از ایسنا؛ رئیس اداره آموزش و پرورش کومله گفت: ۲۰ درصد دانش‌آموزان ما به علت‌های مختلف هنور نتوانستند در شبکه شاد عضو شوند البته اغلب این دانش‌آموزان در مدارسی تحصیل می‌کنند که کمتر از ۱۰ دانش‌آموز دارند.

عبدالحسین کریمی در جلسه تجلیل از مقام معلم، ضمن قدردانی از تلاش و زحمت معلمان اظهار کرد: سال گذشته حدود ۱۸ نفر از همکاران فرهنگی در کومله به مقام بازنشستگی نائل آمدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کومله افزود: ۳۳ نفر از همکاران ما به عنوان معلمان برتر انتخاب و معرفی شدند، امسال به دلیل شرایط موجود امکان برگزاری مراسم تجلیل در سطح گسترده مقدور نبود.

وی گفت: در شرایطی که جهان برای مقابله با کرونا تلاش می‌کرد، آموزش هیچ موقع تعطیل نبوده، همه مدارس ما به شبکه شاد متصل هستند بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان منطقه کومله به عضویت این شبکه در آمده‌اند و همکاران ما مطالب و محتواهای آموزشی را در این شبکه بارگذاری و تدریس می‌کنند.

کریمی ادامه داد: ۲۰ درصد دانش‌آموزان ما به علت‌های مختلف هنور نتوانستند در شبکه شاد عضو شوند البته اغلب این دانش‌آموزان در مدارسی تحصیل می‌کنند که کمتر از ۱۰ دانش‌آموز دارند، در این راستا طی جلساتی که با مدیران این مدارس داشتیم، طی برنامه‌ریزی‌های هفتگی این دانش‌آموزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در مدارس حاضر می‌شوند حتی در مواردی محتوای آموزشی یا سوالات درب منازل به دانش‌آموزان مذکور تحویل داده می‌شد.

رئیس آموزش و پرورش کومله تصریح کرد: برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم که امتحانات آنان حضوری برگزار می‌شود و امسال کنکور هم دارند، جلسات مشاوره تلفنی و حضوری برگزار شد.

وی ادامه داد: همکاران فرهنگی ما در این ایام کرونا جهت مقابله با کرونا حدود پنج میلیون تومان به بیمارستان امینی لنگرود کمک کردند. با توجه به اینکه امسال اسکان نوروزی تعطیل بود، جهت تولید ماسک در سالن ورزشی تجهیزات لازم از سوی آموزش و پرورش در اختیار گروه‌های بسیجی قرار گرفت.

کریمی بیان کرد: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه، همکاران فرهنگی ما در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری جهت تهیه بسته‌های معیشتی و حمایتی ویژه خانواده‌های نیازمند دانش‌آموزان بیش از ۱۰ میلیون تومان کمک کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کومله گفت: آموزش و پرورش کومله در پروژه مهر رتبه دوم استان را کسب کرده است. نرخ باسوادی اولیای دانش‌آموزان در بخش کومله به ۹۸ درصد افزایش یافته که جای خوشحالی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.