تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 21:19
کد خبر : 58300

اعضای باند سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره صومعه سرا دستگیر شدند

اعضای باند سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره صومعه سرا دستگیر شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری اعضای باند۴ نفره با ۲۲ فقره سرقت در ساختمان‌های نیمه‌کاره این شهرستان خبر داد. سرهنگ “رضا کوهستانی” غروب پنجشنبه اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و دیگر اقلام از ساختمان‌های نیمه‌کاره و اماکن خصوصی در سطح شهرستان صومعه‌سرا، رسیدگی

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری اعضای باند۴ نفره با ۲۲ فقره سرقت در ساختمان‌های نیمه‌کاره این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “رضا کوهستانی” غروب پنجشنبه اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و دیگر اقلام از ساختمان‌های نیمه‌کاره و اماکن خصوصی در سطح شهرستان صومعه‌سرا، رسیدگی به موضوع در دستور و پایش کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات انجام شده و بررسی فعالیت‌ متهمان سابقه‌دار، ماموران انتظامی سرنخی از یک سارق در این پرونده‌ها بدست آورده و وی را با هماهنگی قضائی در منزلش دستگیر کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم ۴۳ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود با همکاری ۳ متهم دیگر اعتراف کرد افزود:سه عضو دیگر این باند که ۳۱، ۳۳ و ۳۷ساله بودند شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ کوهستانی با اشاره به اینکه اعضای این باند به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند افزود: ۱۲ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، ۶ فقره سرقت سیم برق و ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهرستان صومعه‌سرا از موارد اعترافی سارقان بود.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۳مالخر ۲۶، ۲۹ و ۳۸ ساله شناسایی و دستگیر شده اند افزود : متهمان با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا در ادامه افزود: بی‌توجهی به هشدارهای پلیس و عدم استفاده از تجهیزات بازدارنده از مهمترین علل بسترساز وقوع سرقت است ‌.
وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله موضوع را برای بررسی از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.