تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 22:17
کد خبر : 57205

کشف لاستیک‌های قاچاق و پلمب صنوف غیرضرور در آستارا

کشف لاستیک‌های قاچاق و پلمب صنوف غیرضرور در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران نیروی انتظامی آستارا ۲۰ حلقه لاستیک قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف و نیروهای شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، هفت واحد صنفی غیرضرور و پرخطر را پلمب کردند. فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز چهارشنبه در بازدید از بازار این شهرستان گفت: لاستیک ها امروز از یک دستگاه

جارستان به نقل از ایرنا؛ ماموران نیروی انتظامی آستارا ۲۰ حلقه لاستیک قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف و نیروهای شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، هفت واحد صنفی غیرضرور و پرخطر را پلمب کردند.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا روز چهارشنبه در بازدید از بازار این شهرستان گفت: لاستیک ها امروز از یک دستگاه کامیون در ایست بازرسی قلعه محور آستارا – اردبیل کشف و در این رابطه متهم ۴۰ ساله ای دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

سرهنگ محمد نمازی ادامه داد: لاستیک های قاچاق حدود ۹۸۰ میلیون ریال ارزش دارند و مردم، موارد مشکوک به قاچاق را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا هم گفت: هفت واحد صنفی شامل اغذیه فروشی، سفره خانه و قلیان سرا که بدون توجه به دستورالعمل تعطیلی ستاد مقابله با کرونا فعالیت می کردند، امروز توسط ناظران بهداشت پلمب شدند.

دکتر نظام عباسی ادامه داد: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا فعالیت واحدهای صنفی پرخطر نظیر غذاخوری ها تا اطلاع بعدی ممنوع است و نظارت ماموران بهداشت بر بازار تشدید شده است.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان “سارس” می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که این روزها نه تنها کشور ما بلکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا را درگیر کرده، از همان روزهای نخست گیلان را هم به شدت متاثر کرد و این خطه از جمله کانون های این بحران در کشور بود که از این محل هم خسارتهای سنگینی به آن و نیز اقشار آسیب پذیر و مشاغل مختلف وارد شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و بیش از ۶ هزار واحد صنفی در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا – اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال ایران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.