تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 18:53
کد خبر : 56466

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: ثبت‌نام بیش از ۲۳ هزار صنف و صنعت در گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: ثبت‌نام بیش از ۲۳ هزار صنف و صنعت در گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

جارستان: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ثبت‌نام بیش از ۲۳ هزار صنایع و صنوف در گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌منظور دریافت مجوز ازسرگیری فعالیتشان در گیلان خبر داد. دکتر فردین مهرابیان امروز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، با اشاره به اجرای گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی،

جارستان: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ثبت‌نام بیش از ۲۳ هزار صنایع و صنوف در گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌منظور دریافت مجوز ازسرگیری فعالیتشان در گیلان خبر داد.

دکتر فردین مهرابیان امروز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، با اشاره به اجرای گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهار کرد: در راستای اجرای گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کلیه واحدهای صنعتی و صنفی ملزم به ثبت‌نام در salamat.gov.ir از روز جمعه ۲۲ فروردین شده‌اند.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت، افزود: در طرح مذکور راهنماها و الزامات سلامت محیط کار، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت‌نام به‌صورت الکترونیکی در اختیار افراد و صنوف قرار می‌گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه صاحبان صنایع و مشاغل برای دریافت راهنما باید به تارنمای مرکز سلامت بهداشت مراجعه کنند، گفت: برای استفاده از تمامی راهنماها و الزامات صاحبان صنایع، مشاغل و صنوف می‌توانند به سایت مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مراجعه کنند.

دکتر مهرابیان با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام صاحبان صنایع و صنوف در سامانه سلامت وزارت بهداشت، بیان کرد: تا دو روز گذشته ۶۰۰ هزار از صاحبان صنایع و صنوف و همچنین بیش از ۲۳ هزار صنف و صنعت در گیلان به جهت درخواست مجوز فعالیت خود ثبت‌نام کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به طرح غربالگری بیماران کویید ۱۹ در گیلان نیز گفت: ۹۲.۷۱ درصد جمعیت استان گیلان به جهت شناسایی، ارائه مشاوره و انتقال احتمالی بیماران به مراکز درمانی مورد غربالگری قرارگرفته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.