تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 20:00
کد خبر : 56242

فرمانده سپاه قدس گیلان بخش زیادی از مشکلات کرونا با مشارکت مردم رفع شد

فرمانده سپاه قدس گیلان بخش زیادی از مشکلات کرونا با مشارکت مردم رفع شد

جارستان: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حجم زیادی از مشکلات به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا در گیلان با مشارکت و همکاری مردم و مسئولان برطرف شده است. سردار محمد عبدالله پور روز دوشنبه اظهار داشت: ویروس کرونا مشکلات اقتصادی و معیشتی مختلفی را برای مردم به وجود آورد اما در گیلان مردم به

جارستان: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حجم زیادی از مشکلات به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا در گیلان با مشارکت و همکاری مردم و مسئولان برطرف شده است.

سردار محمد عبدالله پور روز دوشنبه اظهار داشت: ویروس کرونا مشکلات اقتصادی و معیشتی مختلفی را برای مردم به وجود آورد اما در گیلان مردم به همراه مسئولان به کمک قشر آسیب پذیر شتافتند و بخش زیادی از مشکلات مرتفع شده است.

وی افزود: سپاه قدس گیلان نیز با شیوع بیماری کرونا با تمام امکانات به کمک و یاری مردم شتافته و در بخش های مختلف معیشتی و درمانی در صحنه حضور یافته و تا پایان این بیماری نیز در کنار مردم می ایستد.

وی ادامه داد: با این وجود رزمایش صاحب‌الزمان(عج) با عنوان کمک مؤمنانه توسط سپاه قدس گیلان در این استان برگزار می‌شود و یقین داریم که این روزهای سخت با همراهی و همت مردم، بسیجیان و مسئولان می گذرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف رزمایش حضرت صاحب‌الزمان(عج)، همدردی و کمک مؤمنانه در گیلان است که در این راستا نیز در ۲۰ روز اخیر بالغ بر ۲۶ هزار بسته کمک معیشتی و ۷۰ هزار بسته بهداشتی بین مردم توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا مشکلات اقتصادی و معیشتی مختلفی را برای مردم به وجود آورد و با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان نیز نزدیک است، باید بتوانیم با کوششی مضاعف بار مشکلات معیشتی مردم را کاهش دهیم و این امر با همراهی مردم و بسیجیان جهادگر محقق می‌ شود.

سردار عبدالله پور در ادامه به فعالیت های گسترده روحانیون و بسیجیان اشاره و تصریح کرد: روحانیون و بسیجیان در این ایام به خوبی مسائل شرعی و کارهای فرهنگی مختلفی را برعهده گرفته و انجام دادند و رزمایش صاحب‌الزمان(عج) را نیز در ادامه فعالیت های سپاه قدس گیلان با محوریت کمک مؤمنانه آغاز می‌کنیم./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.