تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 19:53
کد خبر : 53197

آمادگی ۲۵ پایگاه هلال احمر گیلان برای ارائه خدمات در برف احتمالی

آمادگی ۲۵ پایگاه هلال احمر گیلان برای ارائه خدمات در برف احتمالی

جارستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۱۶ شعبه و ۲۵ پایگاه امداد و نجات این جمعیت برای خدمات رسانی در برف احتمالی آمادگی کامل دارند. مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: از امروز “شنبه” تا اطلاع ثانوی برای کارکنان، نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان آماده

جارستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۱۶ شعبه و ۲۵ پایگاه امداد و نجات این جمعیت برای خدمات رسانی در برف احتمالی آمادگی کامل دارند.

مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: از امروز “شنبه” تا اطلاع ثانوی برای کارکنان، نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان آماده باش اعلام شده است.

وی اظهار داشت: امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان گیلان با یک فروند بالگرد و یک گروه پرواز آماده باش است تا در صورت شرایط جوی مناسب برای ارائه خدمات اقدام شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: تیم آنست “سگ های جست و جو” نیز در راستای آمادگی با برف احتمالی برای ارائه خدمت آمادگی کامل دارند.

وی با اشاره به آمادگی لجستیک هلال احمر گیلان در صورت بارش احتمالی برف، اضافه کرد: این جمعیت با ۸۰ دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، بسته نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبانی آماده خدمت هستند.

ولی پور با اشاره به حضور امدادگران، نجاتگران و کارکنان هلال احمر گیلان برای ارائه خدمات در برف احتمالی گفت: ۲۱۵ نفر از امدادگران و نجاتگران در سطح استان بصورت شبانه روز در پایگاه ها مستقر و آماده ارائه خدمت هستند، سایر نیروهای داوطلب و کارکنان نیز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: پایگاه های امداد و نجات بر اساس استاندارد های جمعیت هلال احمر، برای اسکان اضطراری و ارائه تغذیه در شرایط خاص مجهز شدند.

وی با تاکید بر لزوم خودداری هموطنان از سفرهای غیرضروری اظهار داشت: هموطنان ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری، در صورت سفر ضروری به سوخت کامل مجهز باشند، ضمن اینکه بازدید فنی خودرو قبل از سفر، به همراه داشتن زنجیرچرخ، لباس گرم و آذوقه خشک را مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: تلفن ۱۱۲ “ندای امداد” به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارش های حوادث احتمالی از سوی مردم است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.