تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 11:22
کد خبر : 52804

کسب سه مقام توسط تکواندوکاران گیلانی در لیگ برتر پومسه کشور

کسب سه مقام توسط تکواندوکاران گیلانی در لیگ برتر پومسه کشور

جارستان: در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر پومسه کشور، تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب سه مقام شدند. رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر پومسه مردان کشور جام ستارگان جمعه شب در تهران پایان یافت که تکواندوکاران گیلانی در نهایت در هفته پایانی این مسابقات، یک مقام قهرمانی، یک

جارستان: در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر پومسه کشور، تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب سه مقام شدند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر پومسه مردان کشور جام ستارگان جمعه شب در تهران پایان یافت که تکواندوکاران گیلانی در نهایت در هفته پایانی این مسابقات، یک مقام قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی را تصاحب کردند.

محسن سترگی افزود : در جریان این رقابت ها و در بخش رقابتهای انفرادی استاندارد و در رده سنی زیر ۱۴ سال، امیرعلی علیزاده تکواندوکار شایسته گیلانی مقام نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین طاها روشنی مبارکی دیگر ورزشکارگیلانی حاضر در این رده سنی، توانست روی سکوی دوم این مسابقات قرار گرفته و عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کند تا عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی این رده سنی به گیلان تعلق گیرد.

وی بیان کرد: در رقابت های رده سنی ۵۱ تا ۶۰ مسابقات انفرادی استاندارد نیز ابراهیم خاوری از استان گیلان پس از تکواندوکارانی از تهران بر سکوی سوم این دوره از مسابقات قرار گرفت.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: هفته هفتم و هشتم (پایانی) از دور برگشت هفتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان کشور جام ستارگان با حضور ۲۴۹ نفر در بخش انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی در فدراسیون تکواندو در تهران برگزار شد./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.