پاسخ افزون بر ۵۶ هزار نفر در گیلان به پرسش رییس جمهوری
جارستان: معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش گیلان گفت: ۵۶ هزار و ۲۵۴ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در بیستمین پرسش مهر رئیس جمهوری شرکت کردند. جمیل عباسی غریب روز پنجشنبه افزود: این تعداد از دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان در فراخوان پرسش مهر از طریق ثبت نام در سایت همگام در رشته
جارستان: معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش گیلان گفت: ۵۶ هزار و ۲۵۴ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در بیستمین پرسش مهر رئیس جمهوری شرکت کردند.
جمیل عباسی غریب روز پنجشنبه افزود: این تعداد از دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان در فراخوان پرسش مهر از طریق ثبت نام در سایت همگام در رشته های انفرادی و همگانی شرکت کردند که آثار متوسطه اول و دوم از ادارات دریافت شده و در حال داوری است.
وی اظهار داشت: آثار منتخب دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان اواخر ماه جاری به دبیرخانه کشوری ارسال می شود که پس از اعلام نتایج کشوری گنگره تجلیل از برگزیدگان در تیرماه سال آینده برگزار می شود.
عباسی غریب خاطر نشان کرد: در بیستمین پرسش مهر رئیس جمهوری، آثار فرهنگیان به طور مستقیم از طریق بارگذاری در سامانه همگام به دبیرخانه کشوری ارسال می شود و نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیردولتی نیز می توانند در این فراخوان شرکت کنند.
وی بیان داشت: رئیس جمهوری در روز اول مهر سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ سئوال پرسش مهر ۲۰ را چنین بیان کرد، “آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسیدکه محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید.”
معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان گیلان اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در بیستمین پرسش مهر رئیس جمهوری باید آثارشان را در رشته های داستان، مقاله، سرود، وب نوشت شعر، مجسمه سازی، هنرمفهومی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، کاریکاتور و .. ارائه می دادند.
استان گیلان دارای افزون بر ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند./ ایرنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰