تاریخ انتشار : یکشنبه 15 دی 1398 - 18:20
کد خبر : 51590

بیانیه کانون بسیج جامعه پزشکی شهید دکتر مفتح دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی

بیانیه کانون بسیج جامعه پزشکی شهید دکتر مفتح دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی

جارستان: کانون بسیج جامعه پزشکی شهیددکتر مفتح دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی بیانیه ای صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن بیانیه به شرح زیر است: غایت خلقت جهان، پرورش انسانهایی است که دربرابر شداید، برهرچه ترس و شک و تردید و تعلق

جارستان: کانون بسیج جامعه پزشکی شهیددکتر مفتح دانشگاه علوم پزشکی گیلان در محکومیت ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

غایت خلقت جهان، پرورش انسانهایی است که دربرابر شداید، برهرچه ترس و شک و تردید و تعلق است غلبه کنند و حسینی شوند. ( شهید اصحاب رسانه سید مرتضی آوینی )

تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است.

دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیرلانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزو هویت هر ایرانی ولایتمدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره درتلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند.

فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ که نشات گرفته از سیاستهای ستیز جویانه آمریکای جنایتکار توسط ایادیی اش در داخل کشور، از دیگر نقشه ها و ترفندهای سردمداران جنایتکارغرب علیه نظام ما بود.

حال، شهادت سردار دلهای مردم ایران «شهید حاج قاسم سلیمانی» بار دیگر نشان داد که امریکا پشت شعار صلح و دوستی چهره ای خشن از جنگ طلبی دارد که دست هیچ کدام از دستگاه های تبلیغاتی نمی توانند آن را بزک کنند. خون خاصیتی دارد که دست دروغ، تزویر و ریا را رو می کند.

وقتی حضرت سیدالشهداء را در صحرای کربلا به شهادت رساندند، دستگاههای تبلیغاتی بنی امیه تلاش کردند برخون آن بزرگوار سرپوش بگذارند، حتی آن را امری طبیعی جلوه دهند ولی تاریخ نشان داده صدای خون از هرصدایی بلندتراست. ما معجزات زیادی از خون مظلوم دیده ایم . هم در سالهای انقلاب اسلامی، هم در روزگار دفاع مقدس، چیزی که باعث شد صدای حق طلبی، آزادیخواهی، دینداری و وطن دوستی خاموش نشود و دامن ظالمان وجنگ طلبان را بگیرد.

ماخاطره های زیادی ازاین شهادت هاداریم، هم درجبهه های ایران، هم درسوریه، عراق و…. دستگاههای تبلیغاتی غرب می توانند بام تا شام این جنایت آشکار را توجیه کنند،رسانه های خودفروخته می توانند با پول ثروتمندان زور و تزویر، تصویری واژگونه از آنچه درعراق اتفاق افتاد به گوش مردم دنیا برسانند، مزدوران وطن فروش می توانند بابت شهادت این فرزند برومند ملت ایران، شادی و پایکوبی کنند، امریکایی ها می توانند چند روز این ترور بی شرمانه را، پیروزی برای خود قلمداد کنند. ولی کیست که نداند شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی خون تازه ای در رگهای مقاومت خواهد شد و آزادگان و ظلم ستیزان را متحد خواهدکرد، وچه حیرت انگیزحاج قاسم نیز عین کربلاییان با سرودست بریده به دیدار معبود رفت .

حالا روزی را بیاد می آوریم که سردار پشت تریبون های رسمی وعده پایان داعش را به گوش مردم ایران و جهان رساند و اعلام کردحیات نکبت بار این گروه خبیث و تروریستی به زودی به پایان خواهدرسید. آن روز، حامیان داعش دندان تیز کردند تا خون این ابرمرد بزرگ رابر زمین بریزند، ریختند، ولی نمی دانند خداوند انتقام مظلومان ،حق طلبان، مومنان و مجاهدان راه حق را ازعمله ظلم خواهد گرفت. این وعده الهی است و ما به آن ایمان داریم.

گرامی باد اراده دلیرمردانی همچون سردارشهید حاج قاسم سلیمانی عزیزکه با غریو کفرستیزخود همچون فلق، سینه ظلمت و استکبار را می شکافند و لانه شبگردان قاتل را از هم می پاشند وبیش ازپیش چهره واقعی ددمنشان را نمایان می سازند.

  والسلام علیکم ورحمه ا... وبرکاته

«کانون بسیج جامعه پزشکی شهید دکترمفتح دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.