تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 9:38
کد خبر : 48968

توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق بستر جدید USSD

توسعه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق بستر جدید USSD

امکان اخذ استعلام های بیمه ای و دریافت پاسخ سوالات از طریق بستر USSD به سرشماره #۱۴۲۰*۴* فراهم گردید . جارستان_ مهندس علی معیری اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان در پلت فرم های دولت الکترونیک بر بستر تلفن همراه، در حال حاضر خدمات غیرحضوری جدیدی از طریق بستر USSD به سرشماره

امکان اخذ استعلام های بیمه ای و دریافت پاسخ سوالات از طریق بستر USSD به سرشماره #۱۴۲۰*۴* فراهم گردید .

جارستان_ مهندس علی معیری اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان در پلت فرم های دولت الکترونیک بر بستر تلفن همراه، در حال حاضر خدمات غیرحضوری جدیدی از طریق بستر USSD به سرشماره #۱۴۲۰*۴* برای تمامی مخاطبین سازمان تامین اجتماعی متشکل از بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، قابل بهره برداری است.
وی افزود: سایر سرشماره های USSD به غیر از سرشماره #۱۴۲۰*۴* جهت ارائه خدمات غیرحضوری، مورد تائید این سازمان نمی باشد.
معیری گفت: همچنین به منظور افزایش ضریب امنیتی اطلاعات، مخاطبین سازمان تامین اجتماعی می توانند جهت ارائه سرویس های خدماتی، تنها از طریق شماره تلفن همراه ثبت نام شده در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان، خدمات ارائه شده در بستر  USSDرا دریافت نمایند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: خدمات غیر حضوری جدید این سازمان از طریق بستر USSD به سرشماره #۱۴۲۰*۴* شامل؛ استعلام (آخرین سابقه، استحقاق درمان، رابطه بیمه ای، بدهی کارفرمایان)، خدمات (نمونه فرم ها، دریافت اپلیکیشن)، نوبت دهی شعب و کارگزاریها (نوبت دهی برخط شعب سازمان)، قوانین (آئین نامه های بیمه ای و درمانی، بخشنامه ها، قوانین و مقررات)، پرسش و پاسخ و معرفی سازمان تامین اجتماعی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.