تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 10:21
کد خبر : 46352

تیم فوتبال تامین اجتماعی گیلان با صعود از مرحله گروهی مسابقات کشوری کارکنان این سازمان به جمع شانزده تیم برتر این بخش راه یافت .

تیم فوتبال تامین اجتماعی گیلان با صعود از مرحله گروهی مسابقات کشوری کارکنان این سازمان به جمع شانزده تیم برتر این بخش راه یافت .

اعضای تیم منتخب فوتبال این مجموعه مرکب از ۱۰ بازیکن و یک مربی که برای شرکت در مسابقات کشوری کارکنان سازمان به بابلسر اعزام شده اند با یک شکست و دو پیروزی از مرحله گروهی این رقابتها صعود نمودند .  براساس این گزارش ، این تیم در اولین بازی خود تیم استان قم را شکست

اعضای تیم منتخب فوتبال این مجموعه مرکب از ۱۰ بازیکن و یک مربی که برای شرکت در مسابقات کشوری کارکنان سازمان به بابلسر اعزام شده اند با یک شکست و دو پیروزی از مرحله گروهی این رقابتها صعود نمودند . 

براساس این گزارش ، این تیم در اولین بازی خود تیم استان قم را شکست داده و در بازی دوم در مقابل تیم قدرتمند البرز مغلوب شد تا تمامی نگاهها برای تعیین دومین تیم صعود کننده گروه به بازی های سوم ختم گردد . 

در بازی پایانی ، اعضای این تیم با درخشش و ارائه یک بازی زیبا با نتیجه ۶ بر صفر تیم مدیریت درمان کاشان را درهم کوبید تا بعنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی شده و در جمع ۱۶ تیم برتر این رقابتها قرار گیرد . 

تیم فوتبال تامین اجتماعی گیلان در بازی امروز خود باید با تیم قدرتمند استان خراسان رضوی مقابله نماید . 

شایان ذکر است مربی گری تیم تامین اجتماعی گیلان در این رقابتها را آقای نیک نظر بازیکن اسبق صبا باطری و داماش برعهده دارد .  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.