تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 11:48
کد خبر : 45447

مرگ یک مسافر در منطقه شنا ممنوع ساحل انبارسر بندرکیاشهر

مرگ یک مسافر در منطقه شنا ممنوع ساحل انبارسر بندرکیاشهر

جارستان :فرماندار آستانه اشرفیه از مرگ یک مسافر در منطقه شنا ممنوع و خطر آفرین ساحل انبارسر ( خارج از طرح سالمسازی دریا ) بخش بندرکیاشهر از توابع این شهرستان خبر داد. رحیم حیدری اظهار داشت: شنا در منطقه ممنوعه و شرایط توفانی و آشنا نبودن به منطقه از مهمترین عوامل مرگ این مرد۳۱ ساله  

جارستان :فرماندار آستانه اشرفیه از مرگ یک مسافر در منطقه شنا ممنوع و خطر آفرین ساحل انبارسر ( خارج از طرح سالمسازی دریا ) بخش بندرکیاشهر از توابع این شهرستان خبر داد.

رحیم حیدری اظهار داشت: شنا در منطقه ممنوعه و شرایط توفانی و آشنا نبودن به منطقه از مهمترین عوامل مرگ این مرد۳۱ ساله   بوده است.

وی زمان حادثه را عصر روز  جمعه اعلام و اضافه کرد : این شهرستان با  داشتن ۳۷ کیلومتر نوار ساحلی همه ساله در ایام فصل تابستان پذیرای بسیاری از مسافرین و گردشگران است.

به گفته حیدری امسال بر اساس مصوبات و دستوالعمل  ساماندهی سواحل کشور و با تشکیل کمیته های ۹ گانه ستاد ساماندهی سواحل این شهرستان ، تعداد سه طرح سالمسازی دریا در مناطق پل چوبی بندرکیاشهر ، انبارسر و عسگرآباد راه اندازی شده است.

به گزارش ایرنا ،وی ادامه داد: در هر یک از این طرح حدود ۵۰ نفر از عوامل امداد و نجات ، انتظامی ، هلال احمر و…مستقر شده اند ، ضمن آنکه تعداد ۲۰ نقطه خطر آفرین نیز در سواحل بخش بندرکیاشهر این شهرستان شناسایی شد.

حیدری با بیان اینکه با نصب هشدار در مناطق خطر آفرین و شنا ممنوع از مسافرین و گردشگران خواسته شده تا از شنا کردن در این مناطق خودداری کنند افزود: انتظار می رود کلیه مسافران و عموم مردم این هشدارها را جدی بگیرند و از شنا در نقاط خطر آفرین و ممنوعه خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.