تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 15:26
کد خبر : 45091

کاهش دما و وزش باد شدید در گیلان

کاهش دما و وزش باد شدید در گیلان

جارستان :  سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، کاهش دما، وزش باد و بارندگی در استان از فردا (یکشنبه) خبر داد. مازیار غلامی بیان داشت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ تدریجی توده هوای بارش زا طی امروز عصر و امشب در منطقه است که با تقویت ناپایداری

جارستان :  سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، کاهش دما، وزش باد و بارندگی در استان از فردا (یکشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی بیان داشت: تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ تدریجی توده هوای بارش زا طی امروز عصر و امشب در منطقه است که با تقویت ناپایداری ها طی یکشنبه و دوشنبه، بارندگی و وزش باد، در بعضی نقاط بویژه نواحی مرکزی و شرقی استان گاهی شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به آبگرفتگی، بالاآمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها و مواج بودن دریا، تأکید کرد که به طور جدی از تردد و استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خوددداری شود و به بخش های مختلف اجرایی استان و نیز هیات های عزاداری توصیه کرد تمهیدات لازم را بیاندیشند.

غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، بتدریج افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق بویژه بعدازظهر و شب عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، کاهش دما، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، رعد و برق، در دامنه های جنوبی قسمتی ابری تا ابری، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد، رعد و برق پیش بینی کرد.

به گزارش ایرنا،وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۹ درجه سلسیوس مربوط به لاهیجان، رودسر و رودبار و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۴ درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

غلامی بیشینه دمای رشت طی امروز را ۲۸ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۹ درجه عنوان کرد.

وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۳ / ۰ تا یک متر، دمای آب دریا ۲۷ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا از عصر بتدریج نا مناسب است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.