تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 - 18:52
کد خبر : 4135

فرمانده انتظامی گیلان:ایست‌بازرسی‌های گیلان هوشمند می‌شود

فرمانده انتظامی گیلان:ایست‌بازرسی‌های گیلان هوشمند می‌شود

جارستان-فرمانده انتظامی گیلان به گلوگاه‌های ورودی به استان اشاره کرد و گفت: ایست‌بازرسی‌های ورودی گیلان با استفاده از اعتبارات ملی هوشمندسازی می‌شود.  سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در جریان بازدید از این شهرستان اظهار کرد: با توجه به وجود همدلی و وفاق بین مسؤولان شاهد امنیت پایدار در گیلان هستیم. وی در ادامه به وجود

جارستان-فرمانده انتظامی گیلان به گلوگاه‌های ورودی به استان اشاره کرد و گفت: ایست‌بازرسی‌های ورودی گیلان با استفاده از اعتبارات ملی هوشمندسازی می‌شود.

 سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در جریان بازدید از این شهرستان اظهار کرد: با توجه به وجود همدلی و وفاق بین مسؤولان شاهد امنیت پایدار در گیلان هستیم.

وی در ادامه به وجود گلوگاه‌های ورودی و خروجی در گیلان اشاره کرد و افزود: ایست‌بازرسی ورودی گیلان با استفاده از اعتبارات ملی هوشمندسازی می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ایست‌بازرسی چابکسر نخستین گلوگاه برای هوشمندسازی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: هوشمندسازی گلوگاه‌ها در ارتقای نظارت پلیس در ورود خودروها به استان تاثیرگذار است.

میرحیدری در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: ساماندهی رانندگان برای جابه‌جایی دانش‌آموزان از موضوع‌های مهم است.

وی با اشاره به اینکه تعیین صلاحیت و آموزش رانندگان سرویس مدارس در گیلان اجرایی شده است، بیان کرد: پوشش امنیتی، ترافیکی و انتظامی برای تردد دانش‌آموزان در مناطق مختلف استان ایجاد شده است.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.