تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398 - 8:16
کد خبر : 38855

مرتضی شگفت “شهردار اسبق رشت”/ اشتباهی دیگر از سوی شورای شهر رشت انتخاب شهردار به عشق پنج تن !

مرتضی شگفت “شهردار اسبق رشت”/ اشتباهی دیگر از سوی شورای شهر رشت    انتخاب شهردار به عشق پنج تن !

جارستان:مرتضی شگفت- شورا نشینان برای ترس از حذف امکانات رفاهی به عنوان عضو شورا، حاضرند باچنگ و دندان خود را به مردم شهر تحمیل کنند و فردی را به عنوان شهردار رشت معرفی و با لابیگری در تایید آن بکوشند. حتی اگر به نابودی شهر منجر گردد. اینجانب آقای محمدی را همانند سایر شهروندان نمی


جارستان:مرتضی شگفت- شورا نشینان برای ترس از حذف امکانات رفاهی به عنوان عضو شورا، حاضرند باچنگ و دندان خود را به مردم شهر تحمیل کنند و فردی را به عنوان شهردار رشت معرفی و با لابیگری در تایید آن بکوشند. حتی اگر به نابودی شهر منجر گردد.
اینجانب آقای محمدی را همانند سایر شهروندان نمی شناسم که چه سابقه ای در مدیریت شهری با ویژگیهای شهر رشت دارد که فردی در حد و توان ایشان در رشت و یا استان گیلان لایق حضور در مدیریت شهری وجود ندارد. بنابراین باید موضوع دیگری مد نظر شورا نشینان باشد که این حقیر از درک آن عاجزم.
رزومه ایشان نشان میدهد که حدود ۸ سال قبل شهردار شاهرود بوده اند . شهری که جمعیت آن بدون لحاظ کردن مشکلات شهری رشت حدود یکی از مناطق رشت است.
راستی چرا ایشان زمانیکه کاندیدای شهرداری گرگان که جمعیتی نزدیک به نصف شهر رشت دارد، نتوانست حتی جزء کاندیدای چند نفر نهایی باشد و مطالبی دیگر که از حوصله خوانندگان خارج است. لذا به همین نمونه اکتفا می شود.
توصیه می گردد، شورا نشینان دست از لجاجت بردارند. خودشان هم میدانند، مسیری که پیگرفته اند اشتباه است. راه درست و مفید برای شهر را انتخاب کنند.تا کار از کار نگذرد و شهروندان برای پاسخگویی روش دیگری را انتخاب نمایند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.