تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 9:56
کد خبر : 3680

اصلاح ژنتیکی اسب‌های کاسپین در گیلان

اصلاح ژنتیکی اسب‌های کاسپین در گیلان

جارستان- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان از بهبود اصلاح ژنتیکی اسب‌های کاسپین در این استان خبر داد. ایرج بنیادی در حاشیه برگزاری جشنواره ملی زیبایی اسبچه خزر در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: وظیفه جهاد کشاورزی برگزاری جشنواره‌هایی با هدف به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های استان است. وی برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب

جارستان- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان از بهبود اصلاح ژنتیکی اسب‌های کاسپین در این استان خبر داد.

ایرج بنیادی در حاشیه برگزاری جشنواره ملی زیبایی اسبچه خزر در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: وظیفه جهاد کشاورزی برگزاری جشنواره‌هایی با هدف به نمایش گذاشتن ظرفیت‌های استان است.

وی برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی زیبایی اسب کاسپین را در راستای هدف مذکور عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی ظرفیت ژنتیکی اسب کاسپین به عموم مردم و آشنایی آنها با رشته‌های مربوط به سوارکاری است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به ظرفیت بالای اسب‌های کاسپین گفت: فعالیت‌های اقتصادی مانند گردشگری و درآمدزایی از دیگر اهداف جشنواره اسب کاسپین بوده است.

به گفته وی، در پایان جشنواره مذکور اسب‌های برتر با ظرفیت بالا برای بهبود اصلاح ژنتیکی اسب‌های کاسپین انتخاب شدند تا آنها قوی و زیباتر شوند.

بنیادی کمک پرورش‌دهندگان اسب کاسپین، هیأت سوارکاری و منطقه آزاد انزلی را در برگزاری جشنواره مذکور بسیار موثر دانست.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۳۴ شرکت‌کننده در ۹ رده سنی از ۴ استان البرز، گیلان، شیراز و تهران در جشنواره ملی زیبایی اسب کاسپین بودند که به نفرات برتر در هر رده جوایزی اهدا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.