تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 2:15
کد خبر : 36667

دلیل اصلی حذف مقیمی

دلیل اصلی حذف مقیمی

جارستان: امروز جلسه شورای شهر رشت برگزار شد و بالاخره با رای اعضا ، ۶ فینالیست شهرداری رشت برگزیده شدند ،ترکیبی که از چندروز قبل اسامی آن توسط یک پایگاه خبری نزدیک به یکی از کاندیداهای شهرداری رشت فاش شده بود. جالب آنکه اصلاح طلبان استان از پنجشنبه هفته گذشته به وضوح گزینه فاطمه مقیمی

جارستان: امروز جلسه شورای شهر رشت برگزار شد و بالاخره با رای اعضا ، ۶ فینالیست شهرداری رشت برگزیده شدند ،ترکیبی که از چندروز قبل اسامی آن توسط یک پایگاه خبری نزدیک به یکی از کاندیداهای شهرداری رشت فاش شده بود.
جالب آنکه اصلاح طلبان استان از پنجشنبه هفته گذشته به وضوح گزینه فاطمه مقیمی را به عنوان گزینه اصلح به یاران اصلاح طلب خود در شورای شهر رشت معرفی کرده بودند و البته مقیمی به ۵ رای نائل آمد ۴رای ذاکری ،زاهد،حاجی پور و رمضانپور در کنار رای یکی از اصولگرایان زمینه هفتم شدن مقیمی در لیست فینالیستهای شهردار را فراهم کرد.
اما این همه ماجرا نیست ساده ترین ذهن دنبال کننده مناسبات شهرداری رشت میدانست که مقیمی در زمان حاضر رتبه ای بهتر از ۷ بدست نخواهدآورد ،حتما این اطلاع در بین ۳ عضو اصلاح طلب شورای شهر رشت نیز وجود داشت. عجیب ترین قسمت جلسه امروز آنجا رقم خورد که وقتی قرار برای اضافه شدن نفر هفتم به لیست فینالیستهای شهرداری رشت شد رمضانپور ،زاهد و حاجی پور با آن مخالفت کردند تا عملا علیرغم ادعای رمضانپور در صفحه اینستاگرامش چندان هم از حذف مقیمی شگفت زده نشوند!
شنیده ها از رای قطعی این سه عضو اصلاح طلب شورا به حامد عبداللهی برای شهرداری رشت حکایت میکند و مخالفت این اعضا با ۷ نفره شدن لیست فینالیستهای شهرداری و حذف مقیمی را در این راستا میدانند.
باید دید طراح این بازی پیچیده برای رمضانپور و دوستانش چه کسی است؟؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رشتی سه شنبه , ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲

افرادی مانند ثابت قدم یا مقیمی گروه خونیشان به شهرداری گاو دکفته بازار رشت نمی خورد