تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1395 - 17:25
کد خبر : 3551

رشت؛ راهیابی اثر فیلمساز گیلانی به نوزدهمین جشنواره فیلم استرالیا

رشت؛ راهیابی اثر فیلمساز گیلانی به نوزدهمین جشنواره فیلم استرالیا

جارستان-اثر فیلمساز گیلانی به نوزدهمین جشنواره فیلم استرالیا راه پیدا کرد . قاسم مصفا افزود: ۴٧ اثر از ١٧ کشور جهان به نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استرالیا راه یافتند که در این میان سه اثر از آثار هنرمندان کشورمان است. وی گفت:فیلم کوتاه داستانی «سایه های یک شهر» به نویسندگی، کارگردانی

جارستان-اثر فیلمساز گیلانی به نوزدهمین جشنواره فیلم استرالیا راه پیدا کرد .


قاسم مصفا افزود: ۴٧ اثر از ١٧ کشور جهان به نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استرالیا راه یافتند که در این میان سه اثر از آثار هنرمندان کشورمان است.

وی گفت:فیلم کوتاه داستانی «سایه های یک شهر» به نویسندگی، کارگردانی و تدوین شهریار پورسیدیان و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران به بخش فیلم های کوتاه کودکان این جشنواره راه پیدا کرد.

وحید بیوته (نور و تصویر)، جاوید حسینی (صدابردار)، آرکا نورانی (موسیقی) و انجمن سینمای جوانان گیلان (مجری طرح) دیگر عوامل این فیلم کوتاه ٢۴ دقیقه ای هستند.

نوزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استرالیا در شش بخش آثار سینمایی و کوتاه برای گروه های سنی کودک و نوجوان از ١٩ تا ٢٣ سپتامبر ٢٠١۶ ،بیست و نهم شهریور تا ٢ مهر ١٣٩۵ در سیدنی، پایتخت این کشور برگزار می شود.

“شهریار پورسیدیان” متولد سال رشت، فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران و کارمند اداره آموزش و پرورش شهرستان رشت است.

فیلم های «ویترین»، «رویای سرخ»، «وقتی نور می تابد»، «سرزمین سرد»، «این همه نزدیک اند» و «ضد نور» از دیگر آثار این فیلمساز گیلانی می باشد که آثار وی در بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی موفق به دریافت جایزه شده است.

؛مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم ” سایه های یک شهر”به کارگردانی شهریار پورسیدیان از فیلمسازان موفق گیلانی به نوزدهمین جشنواره بین المللیفیلم کودک و نوجوان سیدنی استرالیا راه پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.