تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 22:24
کد خبر : 2750

بخشدار مرکزی بندر انزلی:ساخت‌وساز بی‌رویه در بندر انزلی مهار شد

بخشدار مرکزی بندر انزلی:ساخت‌وساز بی‌رویه در بندر انزلی مهار شد

جارستان-بخشدار مرکزی بندر انزلی گفت: ساخت‌وساز بی‌رویه با تلاش دهیاران در مناطق مختلف شهرستان بندر انزلی مهار شده است. منوچهر عاشوری عصر امروز در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی این شهرستان با اشاره به صدور سند مالکیت روستایی اظهار کرد: روند صدور سندهای روستایی در بندر انزلی بسیار رضایت‌بخش بوده و تلاش‌های خوبی در این زمینه

جارستان-بخشدار مرکزی بندر انزلی گفت: ساخت‌وساز بی‌رویه با تلاش دهیاران در مناطق مختلف شهرستان بندر انزلی مهار شده است.


منوچهر عاشوری عصر امروز در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی این شهرستان با اشاره به صدور سند مالکیت روستایی اظهار کرد: روند صدور سندهای روستایی در بندر انزلی بسیار رضایت‌بخش بوده و تلاش‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی به اتمام بررسی پرونده‌های صدور سند روستایی تا پایان شهریورماه جاری در بندر انزلی اشاره کرد و افزود: پرونده‌های جدیدی توسط دهیاران تشکیل شده و به‌زودی صدور سند مالکیت جدید روستایی در بندر انزلی آغاز می‌شود.

بخشدار بندر انزلی، خواستار برطرف کردن نقص بعضی از پرونده‌ها برای صدور سند مالکیت توسط دهیاران این شهرستان شد.

عاشوری در ادامه با بیان اینکه ساخت‌وسازهای بی‌رویه با همکاری دهیاران در بندر انزلی مهار شده است، تصریح کرد: با افرادی که به اخطارهای قانونی دهیاران در ساخت‌وسازهای بی‌رویه بی‌توجه هستند، برخورد قانونی می‌شود.

وی بر جلوگیری از برداشت غیر مجاز شن و ماسه از ساحل دریا تأکید کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با دادستان بندر انزلی به‌زودی با افرادی که برداشت غیر مجاز از ساحل دریا دارند، برخورد می‌شود.

بخشدار بندر انزلی همچنین با اشاره به حضور گردشگران در ساحل دریا، خاطرنشان کرد: دهیاران در مناطق خطرآفرین مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا حادثه‌ای ایجاد نشود.

عاشوری به کشت ارقام پر محصول برنج در برخی از مناطق بندر انزلی اشاره کرد و یادآور شد: روستائیان از رها کردن احشام در شالیزارها جلوگیری کنند تا محصول کشاورزان در تمام مناطق برداشت شود.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.