تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1396 - 14:06
کد خبر : 25708

مسعود رهنما : استان در زمینه سرانه ورزشی رتبه ۱۷ کشور را دارا است .

مسعود رهنما :  استان در زمینه سرانه ورزشی رتبه ۱۷ کشور را دارا است .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ورزش را از عوامل بازدارنده ناهنجاری های جامعه و موثر در پیشگیری از بیماری ها خواند و بر لزوم فرهنگسازی برای آن تاکید کرد.

مسعود رهنما در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش بیان کرد: رتبه پنجم گیلان در حالی است که استان در زمینه سرانه ورزشی رتبه ۱۷ کشور را دارا است .

وی در ادامه بدون ذکر میزان اعتبارات از شش برابر شدن اعتبار اداره کل ورزش و جوانان گیلان از سال ۹۲ تاکنون خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه زحمات زیادی کشیده شد تا این افزایش را داشته باشیم.

رهنما همچنین در خصوص پایگاه قهرمانی ورزش گیلان گفت : تاکنون حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای احداث این پایگاه هزینه شده است.

وی در ادامه به اجرای ۱۹۰ برنامه ورزشی از جمله افتتاح پایگاه قهرمانی ، آغاز غربالگری سلامتی و تندرستی ، گلباران مزار شهدا اشاره کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ورزش را از عوامل بازدارنده ناهنجاری های جامعه و موثر در پیشگیری از بیماری ها خواند و بر لزوم فرهنگسازی برای آن تاکید کرد.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مورد اظهار نظر و انتقاد یکی از نمایندگان‌مجلس برعلیه وی گفت : نمایندگان محترم مجلس علاوه بر قانونگذاری ، ناظر هم هستند و حق اظهارنظر دارند اما در جایگاه قضاوت نیستند.

رهنما اضافه کرد اگر در اظهارنظر مواردی باشد که بتوانیم از آن استفاده کنیم به طور حتم این کار را انجام خواهیم داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.